כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
במנהלת תקומה

היו"ר בא לביקור והצהיר: "זו תשובת מחץ נגד החמאס"

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ יעקב אשר, בביקור במינהלת תקומה: "פיתוחו המואץ של 'חבל התקומה' הוא תשובת המחץ נגד החמאס, נחתוך בבירוקרטיה כמה שצריך כדי להבטיח שזה יקרה הכי מהר שאפשר"

היו"ר בא לביקור והצהיר: "זו תשובת מחץ נגד החמאס"
יו"ר ועדת הפנים, ח"כ יעקב אשר, בביקור במינהלת תקומה צילום: ללא קרדיט

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ יעקב אשר, קיים היום (ראשון) ישיבת עבודה במטה מינהלת תקומה יחד עם משה אדרי יו"ר המינהלת, זאת כדי לבחון את עבודת המינהלת לאור הקלות התכנון שאושרו בוועדת הפנים עבור תכנון ובינוי מגורים למפוני יישובי העוטף, וכדי לבדוק את הצעדים הנדרשים להמשך פעולת המינהלת בכל הקשור להליכי התכנון והבינוי של היישובים, לצד בינוי מוסדות ציבור וכל הנדרש עבור הבטחת צרכי הביטחון.

ראש המינהלת משה אדרי סקר בפני ח"כ יעקב אשר והצוות המשפטי בוועדת הפנים בראשותו של עו"ד תומר רוזנר, את עבודת המינהלת על זרועותיה השונים, כשמרכז הדיון נסוב על קצב ההתקדמות של שיכון המפונים במגורים זמניים, לצד התכנון המואץ לפיתוח 'חבל התקומה' מחדש ולהופכו לחבל ארץ מבוקש ומתוייר, כתשובת המשקל למכה שספג אזור העוטף עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל'.

יו"ר ועדת הפנים ח"כ אשר ציין לשבח את ראש המינהלת והעובדים המסורים שפועלים בקצב נמרץ כדי לספק את המענים הנדרשים לתושבים שפונו מביתם, כשבדבריו הדגיש את ההקלות חסרות התקדים שוועדת הפנים אישרה כדי לעקוף את כל הבירוקרטיה ולהאיץ את בינוי המגורים הזמניים והקבועים לתושבי העוטף, לצד בינוי מחדש של מוסדות הציבור כמו גם פיתוח אזורי תעסוקה ותיירות.

"יחד עם כל חבריי בוועדת הפנים", אמר ח"כ אשר, "קואליציה ואופוזיציה כאחד, פעלנו ועוד נפעל ככל שיידרש, להסיר כל אבן נגף בירוקרטית שעומדת בדרכם של המפונים למגורי קבע. אנחנו שותפים מלאים למחויבות ולדאגה שכולם יזכו לקורת גג קבועה. פיתוח חבל התקומה בקצב שיא הוא תשובת המחץ נגד החמאס, נחתוך בבירוקרטיה כמה שצריך כדי להבטיח שזה יקרה הכי מהר שאפשר".

מלחמת חרבות ברזל יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד