ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"הוא רודן מכל בחינה"

האלוף בהתבטאות אומללה: "טבח נתניהו"

"כל מי שפעל ביום 'טבח נתניהו' נגד מדינת ישראל לא צריך לדאוג לפנסיה שלו". כך מגדיר האלוף במיל' מתן וילנאי את יום השבעה באוקטובר. "אין ספק שראש הממשלה של היום הוא רודן מכל בחינה שהיא"

האלוף בהתבטאות אומללה: "טבח נתניהו"
נתניהו בשיחת טלפון צילום: לשכת ראה"מ

סגן הרמטכ"ל לשעבר אלוף במילואים מתן וילנאי נאם במוצאי שבת בעצרת מחאה בכרכור, שם כינה את טבח ה-7 באוקטובר "טבח נתניהו". הוא לא חסך את שבט ביקורתו משנוא נפשו ואמר כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא "רודן" וכי לממשלתו "לא אכפת מהחטופים".

בדבריו אמר וילנאי: "כל מי שפעל ביום 'טבח נתניהו' נגד מדינת ישראל לא צריך לדאוג לפנסיה שלו. לא צריך לדאוג לבן זקנים שלו, אנחנו נחסל אותו. הם היו אלפים נחסל אלפים. כבר איזה אלפיים חיסלנו. לא נוותר לאף אחד מהם. וכל מי שרצח וחירב והשמיד בעוטף עזה. אחת דינו דמו בראשו. אבל קודם נחזיר את האנשים שלנו בחזרה הבייתה".

מתן וילנאי. צילום: תומר נויברג, פלאש 90.

הוא הגדיר את הממשלה כ"מספרת סיפורים" ובאשר לסוגיית החטופים, אמר "זו ממשלה שבנויה על שקר. מי שעומד בראשה הוא שקרן ידוע. אני שירתי אצלו כשר ושגריר וכמפקדו בסיירת מטכ"ל. הם מספרים סיפורים כאילו הם פועלים למען החטופים הם לא עושים כלום בעצם. שום דבר. רק להשמיע קולות".

באשר לתוכניות בהמשך אמר: "אנחנו נמחה ונגיע לכל פינה ולכל מקום ונוכיח להם שעם ישראל הוא לא עם מטומטם, הוא לא הונגריה או פולניה שרודנים שם עושים ככל העולה על רוחם. ואין ספק שראש הממשלה של היום הוא רודן מכל בחינה שהיא", שב האלוף במיל' על דבריו החריפים.

וילנאי כיום בן 79. בעברו הגיע עד לדרגת אלוף ושימש כסגן הרמטכ"לים אהוד ברק ואמנון ליפקין שחק, בהמשך שימש כשר בכמה ממשלות מטעם מפלגת 'העבודה', מאוחר יותר כשגריר ישראל בסין. כיום הוא משמש כיו"ר ארגון 'מפקדים למען ביטחון ישראל'.

חמאס מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו מתן וילנאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד