י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תגי מחיר שונים

חשוב לדעת: כמה עולה קנאביס רפואי?

עלות אריזת הקנאביס הרפואי הממוצעת בישראל משתנה כל הזמן, ולאחרונה זה נכון לשני הכיוונים. מצד אחד ניתן לראות תגי מחיר של 399₪ לאריזה - מחיר שפעם היה מספיק לטיפול חודשי. מנגד, מופיעים על המדף דווקא במחירים נמוכים פי כמה וכמה - איך זה קורה, והאם ניתן לסמוך על קנאביס רפואי במחיר כל כך נגיש? מסתבר שכן - לפחות על אחד מהם

חשוב לדעת: כמה עולה קנאביס רפואי?
שמן קנאביס צילום: freepik

בהרבה מובנים, ישראל נמצאת במקום מאוד מתקדם בענף הקנאביס הרפואי בעולם; המדינה מעניקה למטופלים אפשרויות טיפול יעילות למצבים רפואיים שונים ומעבירה רפורמות שמדייקות את השוק לקהל וצרכיו. יחד עם זאת, תוצאה לא מכוונת של רפורמות אלה הייתה העלייה במחיר הטיפול בקנאביס רפואי.

העלייה במחירי המוצרים מציבה אתגרים בפני קהל המטופלים שהולך וגדל, היות ולרוב למחיר גבוה אין הצדקה ברורה ללקוח הפוטנציאלי - לראיה, אפשר לקנות תפרחת שעברה את אותם תהליכי גידול ב-99₪ וב-399₪. התופעה חיזקה את נוכחותם של מוצרים במחיר נגיש, אבל אלו לא תמיד מספקים את הביטחון שאתם מצפים לו מבחינת איכות, זמינות או מתן שירות מקיף. מה עושים?

לחצו כאן למעבר לאתר פיס נטוראל ותלמדו עוד על קנאביס רפואי>>>

התייקרות המוצרים בשוק הקנאביס הרפואי

הרפורמות שבוצעו בשוק הקנאביס הרפואי בשנים האחרונות הפכו תוכנית ממשלתית ניסיונית לשוק פעיל, מפוקח ותחרותי. אותן הרפורמות נועדו לשפר את המצב עבור המטופלים, ואכן שרטטו קווים הכרחיים של טוהר, אמינות, תיעוד בתהליכי ייצור ועוד. אם בעבר יצרנים יכלו לגדל ולייצר בסטנדרטים די חופשיים, היום מוצרי קנאביס רפואי נתונים לפיקוח תעשייתי מחמיר המזכיר את המוכר מתעשיית התרופות.

עם זאת, תופעת הלוואי העיקרית של אותן רפורמות הייתה עלותם של מוצרי קנאביס רפואי שנסקה פתאום, מה שהקשה על מטופלים רבים לממן את הטיפול שהם רגילים אליו, במיוחד אלו שנרשמו להם מינונים הגבוהים מ-30 גרם בחודש. אם פעם מטופל יכול היה לקבל שירות חודשי שלם בסכום של כ-370 ש״ח, כיום מחיר אריזה אחת בלבד המכילה רק 10 ג׳ יכול לנוע גם צפונה עד 399₪ בימים אלה.

יחד עם זאת, ראוי להתייחס לכך שישנם גם מוצרים שעולים פי 2 ולפעמים פי 3 פחות, ועל פניו מבטיחים למטופל את אותן שיטות הגידול ומידת ההשקעה שניתנה למוצרים היקרים. אבל האם ניתן לסמוך עליהם?

איך לחסוך על קנאביס רפואי

כדי להתמודד עם ההתייקרות בשוק, כמה חברות קנאביס רפואי מצאו פתרון חכם המכונה בעולם ״ווייט-לייבלינג״, או ״מוצרי מדבקה״. כדי לחסוך בעלויות התקורה הגבוהות שמתקן גידול קנאביס רפואי יכול להוליד, ניתן לרכוש תוצרות מוכנות מחוות גידול עם יתרות גידול, או כאלו המגדלות במיוחד למטרה זו.

שחקנים אלו נותנים למטופלים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, אך אין הבטחה לזמינות רציפה על המדף והרכישה לא מגיעה עם ״אבא ואמא״, כלומר - המשווק לא קשור למגדל, ואין שום הבטחה לכך שהמוצר הספציפי שעבד עבורכם יהיה זמין גם בעונה הבאה.

אבל זו לא הדרך היחידה לנסות לחסוך ברכישה, כמו בכל שוק, גם במקרה של קנאביס רפואי תוכלו למצוא לא מעט מבצעים. נפוץ לראות מבצעים על מוצרים בעלי תוקף קצר, מחירי השקה ומבצעים בבתי מרקחת - אך אלו בדרך כלל מכוונים למוצרים פחות פופולריים ומבטיחים. נראה שעד כה, קנאביס רפואי זול תמיד נחשב לאליה וקוץ בה.

טיפול אמיתי ונגיש בקנאביס רפואי

קבוצת Cronos, אחת השחקניות הגדולות בענף הקנאביס הרפואי מסביב לעולם, זיהתה את הצורך המקומי שלנו בקנאביס רפואי נגיש עם מוניטין מבטיח, והחליטה לענות על הצורך הזה בדרך לא פחות ממהפכנית. אחרי שהעלו את רף האיכות בתעשיית הקנאביס הרפואי בישראל בשנת 2020 עם המותג שלהם Peace Naturals, הם עומדים לעשות את זה שוב - במחיר נגיש לכל כיס.

מטופלים שרוצים ליהנות מאיכות מובטחת במחיר נגיש, תתכוננו להכיר את Lit: בית לקנאביס רפואי שישווק לכם תפרחות קנאביס רפואי במחיר שובר שוק. תתכוננו לקבל את ההקלה, הסיפוק והטיפוליות המובטחת שרק קנדה יודעת לייצר - אבל הפעם בזול.

מה הפשט?

בואו נרד לפרטים המעניינים, המחיר. לפי הפרטים באתרי ממכר שונים, תפרחות מיובאות מקנדה מתומחרות לפני מבצעים החל מ-229₪, בכל איכות. המטופחות יותר יעלו לא פחות מ-279₪, כשאלה שגדלו במתקני פנים מתקדמים עולות בין 349₪-399₪.

התפרחות מבית Lit עומדות להציע את האיכות הקנדית במחיר מומלץ לצרכן של 139₪ בלבד, לפני מבצעים. בנוסף, הבית הקנדי המבוסס מגיע עם הבטחת רצף טיפולי, היכרות אישית של העובדים עם המוצר ופיתוחו, וכמובן - שירות לקוחות מתקדם.

לסיכום

בעוד ששוק הקנאביס הרפואי בישראל מתפתח, חיוני לוודא שהוא נשאר נגיש עבור המטופלים. למרות שרפורמות בעבר העלו את עלויות הטיפול, פתרונות כמו מותגים במחירים נגישים מבתי קנאביס ענקיים ובעלי מוניטין בינלאומי כמו זה של קבוצת Cronos נותנים למטופלים את ההזדמנות לקבל את הטיפול שהם צריכים מבלי לקרוע את הכיס.

לחצו כאן למעבר לאתר פיס נטוראל ותלמדו עוד על קנאביס רפואי>>>

 

קנאביס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד