ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מצטרף לאייכלר

גפני הודה: היה אסור לחתום על הדחת כסיף

יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני הודה כי בעיקרון הוא תומך בעמדה של חה"כ אייכלר כי היה אסור לחתום על הדחת כסיף מחשש שבהמשך החרדים ייפגעו מכך. כל הפרטים 

גפני הודה: היה אסור לחתום על הדחת כסיף
עופר כסיף במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הוויכוח על הדחת חה"כ עופר כסיף הגיע היום (שני) פעם נוספת לסיעת יהדות התורה: יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני הודה כי בעיקרון הוא תומך בעמדת אייכלר שהיה אסור לחתום מחשש שבהמשך החרדים ייפגעו מכך, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

עם זאת גפני הסביר כי הוא חתם רק בגלל הנראות הציבורית. כזכור, גפני חתם באיחור של יומיים לעומת חבריו על הדחת חה"כ עופר כסיף.

חה"כ ישראל אייכלר סירב לחתום תחילה על הדחת כסיף מחשש שהליך שכזה יפגע בעתיד בחכי"ם החרדים, עם זאת לאחר שכל חברי הכנסת מיהדות התורה חתמו על החוק החליט אייכלר לחתום כדי לא להיראות כמי שפורש מהציבור.

מסביבת חה"כ אייכלר נמסר: "זו טעות של הח"כים החרדים שתמכו ביוזמת ליברמן ופורר שרוצים לזרוק את החרדים במריצות למזבלה. ברור כי הבאים בתור לפסילה, יהיו הח"כים החרדים. את הפסילה של חרדים בג"ץ יאשר, בניגוד לכסיף שבגצ ישאיר אותו בכנסת. למרות הכל, אחרי שכל החרדים חתמו ח"כ אייכלר לא יפרושמן הציבור ויחתום עם כולם".

יו"ר חד"ש תע"ל חה"כ אחמד טיבי אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' לאחר חתימת חברי הכנסת החרדים: "צר לי שהמפלגות החרדיות חתמו באופן אוטומטי על בקשת ישראל ביתנו. מחר ליברמן ירצה להדיח את גפני או דרעי או ח"כים חרדים אחרים, על פחות מזה".

ישראל אייכלר עופר כסיף משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד