כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הלוויה בחשיכה

מירה וברק הי"ד הובאו למנוחות: "איך נפל עלינו האסון הזה?"

הלוויתם התקיימה בהסתר, עם מעט מאוד מלווים, מחשש לירי מלבנון | הספדים במתחם המועצה האזורית מבואות חרמון והקבר בבית העלמין בכפר יובל

דגלי ישראל בהלוויה
דגלי ישראל בהלוויה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ערב עצוב בצפון. מירה וברק איילון הי"ד, אם ובנה שנהרגו אמש (ראשון) מתקיפת הנ״ט ביישוב כפר יובל הובאו למנוחות בהסתר, עם מעט מאוד מלווים, מחשש לירי של ארגון הטרור חיזבאללה מן הצד הלבנוני. ההספדים נישאו במתחם המועצה האזורית מבואות חרמון, בהמשך הובאו למנוחות בבית העלמין שביישוב.

שי פישר, נכדתה של מירה איילון ספדה בדמעות: "איך נפל עלינו האסון הזה?" אשר לדודה ברק היא אמרה "מאז שנולדתי אהבת אותי וצחקת איתי, והיית מצחיק בלי סוף עם שמחת חיים ורוח שטות שלא פוסקות".

אוהד איילון, בנה של מירה ואחיו של ברק, ספד לשניהם: "ברק אחי היקר, אחי הגדול. דאגת לי, הגנת עליי ושמרת עליי. הייתי גאה בך", אוהד איילון, בנה של מירה ואחיו של ברק, ספד "ראיתי איזה אבא אתה וכמה אתה מסור לנועה וטליה בנותיך. התכונות שלך היו בדיוק כמו של אמא. אין לי מילים לנחם את נועה וטליה, אלא רק להבטיח להיות כאן עבורן.

אמא שלי, כל כך סמלי שהלכת אחרי ברק. אמא שדואגת עד הסוף ועוד קצת. קצת יותר מדי הפעם. דאגת לכולנו, כל אחד בהתאם לצרכיו. היית נוכחת משמעותית בחיים שלנו, בכל שלב בהתפתחות שלנו. המסירות שלך למשפחה לא ידעה קץ".

השרה יפעת שאשא ביטון, הספידה ואמרה: "בחלומות הבלהות הנוראים ביותר קשה לדמיין אם ובנה שוכבים כאן בארונות זה לצד זה. רק לפני רגע אכלו בביתם יחד את ארוחת הצהריים. בלתי נתפס. זו לא הפעם הראשונה שהטרור והשכול מכים בכפר יובל וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו עדים לגבורת תושביו של המקום הטוב והיפה הזה שהתחנכו לערכי אהבת המולדת, שמירתה והגנתה".

בית קברות מלחמת חרבות ברזל לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד