כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בשל שיחת מתיחה

כוחות חירום רבים הוקפצו לבית הלבן

שיחת מתיחה הביאה מספר רב של רכבי כיבוי וכוחות רפואיים שנשלחו לבית הלבן. לאחרונה פקידים פדרליים, פוליטיקאים וסלבריטאים ברחבי המדינה קיבלו שיחות מתיחה

כוחות חירום רבים הוקפצו לבית הלבן
הבית הלבן צילום: Pixabay

כוחות חירום הגיעו לבית הלבן ביום שני בבוקר, לאחר שיחת מתיחה שקרית שבה המתקשר טען שיש שריפה ומישהו לכוד בפנים, כך אמר מקור המכיר את התקרית ל-CNN. הנשיא ג'ו ביידן בילה את סוף השבוע בקמפ דיוויד ולא היה בשטח הבית הלבן במהלך התקרית.

השיחה בוצעה בשעה 7:03 בבוקר שעון מקומי מספר רב של רכבי חירום מכוחות הכיבוי והאמבולנס נשלחו לבית הלבן. שירות החשאי סירב להגיב, והפנה את השאלה לכוחות החירום.

"שריפה בבית הלבן, שדרת פנסילבניה 1600" אמר המתקשר בשעה 7:03 בבוקר שעון החוף המזרחי. אך על פי הדיווח, המצב תואר כ'בסדר גמור' פחות מעשר דקות לאחר מכן בשעה 7:15 בבוקר.

לאחרונה פקידים פדרליים, פוליטיקאים וסלבריטאים ברחבי המדינה קיבלו שיחות מתיחה. היעדים האחרונים היו חברת הקונגרס מרג'ורי טיילור גרין מג'ורג'יה, מזכירת המדינה של מיין, שנה בלוז, שופטת בניו יורק והמפקחת על משפט ההונאה בסך 370 מיליון דולר נגד דונלד טראמפ, ושופטת בוושינגטון המפקחת על תיק הבחירות הפדרלי של טראמפ.

 

הבית הלבן ארצות הברית ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד