כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הצדדים הגיעו לפשרה מהירה

מכין השניצלים פוצה בעשרות אלפי שקלים

צעיר בשנות ה-20 לחייו נכווה במהלך עבודתו משמן רותח שנשפך עליו וזכה בתום תביעה משפטית פיצויים בחמישים אלף שקלים | כל הפרטים

מכין השניצלים פוצה בעשרות אלפי שקלים
טיגון שניצל. אילוסטרציה צילום: pixabay

היה זה עוד יום עבודה שגרתי של מכין סנדוויצ'ים צעיר, תושב באר שבע כבן 20, במסעדה בעיר. איתרע מזלו של העובד, ובעודו מנסה להפעיל את הצ'יפסר כדי לטגן שניצל, התקפלו רגלי הצ'יפסר, והשמן הרותח נשפך עליו. העובד, שספג כוויה בגופו, מיהר להתקשר לאביו, שמיהר להגיע למקום, ופינה את בנו לבית החולים "סורוקה".

הצעיר נבדק בבית החולים, שם נמצא כי הוא סובל מכוויות בפלג גופו השמאלי. לאחר שעבר הטריה של הכוויות וטופל במשככי כאבים, הוא אושפז למשך יומיים במחלקה לכירורגיה פלסטית. לביתו הוא שוחרר עם המלצות לחופשת מחלה, מעקב אצל הרופא המטפל ונטילת משככי כאבים לפי הצורך. כמו כן, הוא התבקש לשוב לביקורת לצורך חבישות חוזרות.

בחלוף כחמש שנים ממועד התאונה, והגם שהצלקות שנותרו בגופו של הצעיר הטשטשו מאוד, פנה הצעיר לעו"ד ליטל ביבר חייקין ממשרד עורכי הדין ביבר-לקואה-חייקין, לצורך קבלת פיצוי בגין הנזקים שנגרמו לו בתאונה.

עו"ד ליטל ביבר חייקין הגישה בשמו של הצעיר תביעה לפיצויים נגד המסעדה ונגד חברת הביטוח שלה, שביטחה את המסעדה בפוליסת ביטוח חבות מעבידים.

בתביעה נטען, כי התאונה אירעה עקב רשלנות המסעדה, שהציבה את הצ'יפסר על משטח לא יציב – מכסה תעלה עם פסים מברזל, מה שגרם לרגליו של הצ'יפסר להתקפל ולשמן להישפך על התובע. עוד נטען, כי התובע המשיך במעקב ובטיפולים רפואיים וכי לאחר התאונה, הוא סבל מכאבים והיה מוגבל בתפקודו.

לדברי עו"ד ביבר חייקין, עד התאונה, עבד התובע במסעדה במקביל ללימודיו ואולם עקב התאונה, לא שב לעבודתו במסעדה או לכל עבודה אחרת משך תקופה ממושכת.

לאחר ניהול מו"מ אינטנסיבי מחוץ לכותלי בית המשפט, הגיעו הצדדים לפשרה מהירה, לפיה חברת הביטוח מגדל תפצה את הצעיר ב-50 אלף שקלים.

בית משפט השלום בראשון לציון אישר את הסכם הפשרה בין הצדדים, והעניק לו תוקף של פסק דין.

פיצוי כספי תביעת פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד