י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במצב מחריד

שורות קשות לקריאה: הכלה שזועקת לעזרה

בלתי נתפס: ימים ספורים נותרו עד למועד החתונה של הכלה היתומה, ולעת עתה אין לה שום אפשרות לעמוד בתשלומים • היא זועקת לעזרה, אבל אין לה קרובים ומכרים שיכולים לגייס עבורה את התמיכה הנדרשת • מחריד!

שורות קשות לקריאה: הכלה שזועקת לעזרה
חתן וכלה צילום: unsplash

השורות הבאות לא קלות לקריאה! כלה בני ברקית שהתייתמה באחרונה מאמה, ואביה אינו מתפקד מאז שהתאלמן, מתחתנת בעוד שבוע בדיוק, ולעת עתה אין בידיה אפשרות לעמוד בתשלומים.
מאחר והאב אינו מתפקד והאם אינה בחיים, עול החתונה נפל על צוואריה של הכלה הצעירה, שמעולם לא ניהלה פרויקטים ואין לה שמץ של מושג מהיכן היא יכולה להתחיל לגייס תרומות.

לתרומה לכלה היתומה הקליקו כאן>>>

בצר לה פנתה ל'קופת העיר', וכשדמעות בעיניה ביקשה עזרה. מנהלי הקופה נחשפו למקרה ונחרדו לגלות שמדובר באחד המקרים הקשים ביותר, של כלה יתומה וענייה, שעומדת להתחתן ואין מושיע לה!

השעון מתקתק, הזמן דוחק, מועד החתונה מתקרב בצעדי ענק והיא לא מצליחה לשמוח ולהתרגש. במקום זאת היא יושבת בבית ובוכה בעצב רב.

אין לה כלום. אפס! בזכותכם היא הצליחה לגייס עד כה קצת יותר מ-13000 שקלים, למימון החתונה.

"נורא ואיום", הגדיר זאת איש צדקה בכיר, ואכן, זה בדיוק המצב. "נורא ואיום"!

מי שנחשפו למקרה הם הגאון רבי יצחק קולדצקי ורעייתו הרבנית קולדצקי תחי', בתו של מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל. הם מכירים את הכלה היתומה ואת המשפחה שלה מקרוב, וכעת מנסים לגייס תרומות ולסייע. אבל מדובר בעול כבד ומשמעותי, ויש צורך בעזרה של הציבור כולו.

זו היא הזדמנות של כל אחד ואחד מאתנו, להיות שותף למצווה גדולה ועצומה: להכניס כלה יתומה אל תחת חופתה. לממן לה את השמלה, את הנעליים, את הפרחים שיקשטו את הכסא שלה ביום החתונה. זו היא ההזדמנות של כולנו להיות שותפים לחסד העצום הזה, ולזכות בכל הברכות שבהן מתברך מי שזוכה להשיא יתום ויתומה.

ובמידה כנגד מידה נזכה שיקויים בנו מה שאמר הקב"ה: "אם אתה משמח את שלי, אני משמח את שלך".

לתרומה לכלה היתומה הקליקו כאן>>>

קופת העיר חתונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד