כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
טרגדיה מחרידה

"באתם לפנות אותי?": האלמנה הטריה הופתעה מהשוטרים

בשעת בוקר מוקדמת, כשנשמעו הדפיקות על דלת הבית ושוטרים עמדו בפתח, היא סברה ששוב הם נאלצים לפנות את הבית • אך השוטרים, בסיוע העובדת הסוציאלית, באו לבשר לה את הגרוע מכל: "בעלך נהרג בתאונה מחרידה" • כעת היא יושבת שבעה עם ארבעת היתומים הרכים בבית הוריה, בידיעה שאין להם בית לחזור אליו, באם עם ישראל לא יתגייס למענה

"באתם לפנות אותי?": האלמנה הטריה הופתעה מהשוטרים
לווייה מצמררת צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה מחרידה: נפטר לבית עולמו ר' יוסף חיים שאול ז"ל, תושב העיר נתניה, לאחר שנפגע אנושות בתאונת דרכים, והותיר אחריו אלמנה וארבעה יתומים קטנים.

חייבים לסייע לאלמנה ולארבעת היתומים>>>

בבוקר, הוא עוד הספיק ללוות את בתו בת השש להסעה, כשהוא אוחז בידו את עוגת יום ההולדת שאפתה האם. הוא נפרד ממנה, מנופף בידו לשלום, ומשם יצא לעבודתו.

דקות ספורות לאחר מכן, נפגע מרכב בצומת בית-ליד, וכוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

לאחר מספר שעות, כשידפקו השוטרים והעובדת הסוציאלית, לבשר לאלמנה הטריה על הפטירה הטראגית, היא תפתח להם את הדלת מבוהלת, ולא בכדי. כבר שנים שהם מתקשים בתשלומי שכר הדירה. הם גרים בדירה צנועה בת 2 חדרים, מגדלים את ילדיהם במסירות. בבית פשוט של יראת שמיים וחינוך למידות טובות. אך למרות שהוא מתמרן בין עבודות, הם לא מצליחים לעמוד בתשלומים. וכעת, לאחר הליך משפטי ארוך ומתיש, חרב הפינוי מביתם תלוי ועומד על צווארם..

משאך ראתה את השוטרים, סברה בלבה שבאו לפנות אותם מהדירה. אך האמת, הייתה טראגית ביותר. הם בישרו לה על הגרוע מכל, כשהיא לא מאמינה למשמע אוזניה, וחשה שהשמים נופלים עליה.


זירת התאונה • באדיבות המצלם

איך היא אמורה להמשיך מכאן? מה תאמר לילדיה? איך בכלל מתמודדים עם אבדן שכזה, כך באמצע החיים???

הם קטנים, היתומים. הבכורה רק בת שמונה. עוד לא כ"כ מבינים את המשמעות של האבדן. אנשים טובים מנסים לסייע, אך לכולם ברור כי לאחר שיסתיימו ימי השבעה, מלבד ההתמודדות עם החיים עצמם וגידול הילדים, תתמודד האלמנה הטריה עם חרב הפינוי שטרם הוסר ממנה.

'ועד הרבנים' ששמע על המקרה, הקים באופן מידי קרן עבור האלמנה וארבעת היתומים הרכים, כי אין ברירה אחרת. מישהו חייב לדאוג להם. צריך כבר כעת להתארגן לסייע להם לקורת גג ביום שאחרי, ולהעניק לאלמנה וליתומים משענת יציבה להמשך, כדי שיוכלו להשתקם מהאסון הנורא.

אין זמן להמתין. חייבים לסייע עכשיו!

חייבים לסייע לאלמנה ולארבעת היתומים>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד