א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"בלי שום פיקוח"

פוטין טוען שהבחירות בארה"ב זויפו. הוא גם יודע איך

פוטין הודיע לאחרונה כי בכוונתו לרוץ פעם נוספת לנשיאות | לדברי גורמים אופוזיציוניים ברוסיה דווקא הבחירות שם הן אלו שמזוייפות בדרך כלל 

פוטין טוען שהבחירות בארה"ב זויפו. הוא גם יודע איך
הנשיא פוטין צילום: צילום מסך

התבטאות מעניינת של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בעניין האפשרות כי הבחירות בארצות הברית לפני כארבע שנים - זויפו. פוטין אמר כי לדעתו, הבחירות לנשיאות זויפו באמצעות הצבעה בדואר. "נקנו פתקי הצבעה תמורת 10 דולרים - ואנשים מילאו אותם וזרקו אותם לתיבות דואר בלי שום פיקוח".

הטענות של פוטין עולות בקנה אחד עם מה שאמר נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ במשך ארבעת השנים האחרונות. לדברי טראמפ, שמנסה את כוחו שוב בבחירות הקרובות שייערכו בעוד כעשרה חודשים, הבחירות הקודמות זויפו והוא היה אמור לנצח בהן.

מנגד גם פוטין הודיע כי בכוונתו לרוץ פעם נוספת לנשיאות המדינה בבחירות שיתקיימו בחודש מרץ. לפי פעילי אופוזיציה רבים הבחירות ברוסיה מכורות מראש וכי אין סיכוי לגבור על מועמדותו של פוטין.

לאחרונה, רודי ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר ששימש כעורך דינו האישי של דונלד טראמפ, חויב לשלם פיצויים בסך 148 מיליון דולר לשתי עובדות בחירות לשעבר, לאחר שהשמיץ אותן בטענות שווא לגבי הבחירות לנשיאות ב-2020. חבר מושבעים פדרלי  חייב אותו בפיצויים בסך 75 מיליון דולר, בתוספת 36 מיליון דולר כל אחד בגין לשון הרע ומצוקה רגשית, בגין טענת שווא שניסו לזייף את הבחירות נגד טראמפ.

 

רוסיה ולדימיר פוטין בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 בחירות ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד