כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אחרי סרטון האימים

הקיבוץ מודיע על הירצחם של שני חטופים בשבי חמאס

איתי סבירסקי ויוסי שרעבי שנחטפו מקיבוץ בארי ב-7 באוקטובר נפטרו בשבי חמאס. כך מודיעה הערב רשמית מזכירות הקיבוץ יומיים אחרי שחמאס פרסם סרטון תעמולה שבו הם נראים בחיים ובסרטון נוסף למחרת הם נראו ללא רוח חיים

הקיבוץ מודיע על הירצחם של שני חטופים בשבי חמאס
יוסי שרעבי / איתי סבירסקי צילום: תעמולת חמאס

קיבוץ בארי הודיע על הירצחם של החטופים איתי סבירסקי ויוסי שרעבי, שלפני יומיים הפיץ חמאס סרטון שבו נראים השניים.

סבירסקי הי"ד, בן 38 מתל אביב־יפו, נחטף מבית אמו בקיבוץ בארי. אחותו מרב סבירסקי סיפרה ל'הארץ' כי בהודעה האחרונה שקיבלה ממנו כתב איתי שחלונות הבית נופצו.

איתי הי"ד בשבי חמאס.

יוסי שרעבי הי"ד בן ה-53, הותיר אחריו שלוש בנות ואשה: יובל, אופיר ואורן ונירה אשתו. אחיו של יוסי, אלי שרעבי, נחטף גם הוא מהקיבוץ ביום שבת השחור. "כשהמחבלים הגיעו לבית שלנו, אבא החזיק את הדלת של הממ"ד", שחזרה לפני שבועיים בתו, יובל, שהחטוף המשוחרר אופיר אנגל הוחזק יחד עם אביה. "שמעתי את המחבלים צוחקים, הם אמרו לנו ללכת לדשא. הם קשרו אותו ולקחו אותו".

יוסי הי"ד בשבי חמאס.

מזכירות קיבוץ בארי מסרה: "בשברון לב וצער עמוק התבשרנו הערב על הרצחם של איתי סבירסקי ויוסי שרעבי. גופותיהם בשבי החמאס, נדרוש החזרתם עם יתר חטופינו. ליבנו עם המשפחות בכאבם העצום. יהי זכרם ברוך".

חמאס פרסם ביום ראשון סרטון שבו הם נראים קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו לעצור את המלחמה, לצד נועה ארגמני בת ה-26 שנחטפה מהמסיבה בנובה. בסרטון תעמולה אכזרי שפרסם חמאס למחרת נראית רק נועה ארגמני מדברת ואילו סבירסקי ושרעבי נראים ללא רוח חיים. לטענת חמאס הם נהרגו מתקיפות צה"ל על מקום מסתורם. אולם דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי הזים את הטענה.

בארי מלחמת חרבות ברזל חטופים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד