ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

הטעות של ח"כי 'יהדות התורה' • הנייעס היומי

'יהדות התורה' הפסידה את חב"ד, בשל הצהרות התמיכה בממשלת שמאל • וממי חוששים הח"כים החרדים? • היבול היומי

הטעות של ח"כי 'יהדות התורה' • הנייעס היומי
פלאש 90

יהדות התורה

אם לשפוט לפי התנהגות חברי הכנסת של יהדות התורה, בפרט אלה מדגל התורה, נראה שהם הבינו שעשו טעות כאשר הודיעו שייתכן ויצטרפו לממשלת הרצוג.
בבחירות האחרונות אלפי חסידי חב"ד הצביעו ליהדות התורה בשל הקשר החם שקיים בין ח"כ מאיר פרוש עם רבני ועסקני חסידות חב"ד. אך ההתבטאויות של חברי הכנסת הרחיקה את חסידי חב"ד מהרשימה מחשש שקולם ילך להקמת ממשלת שמואל.
לכן ראינו את התיצבות חברי הכנסת של דגל התורה בסוכות האבלים בכפר חב"ד אצל בני רבה של הכפר כדי לתת הרגשה של חיבור. אך לא בטוח שהציבור הליטאי שלם עם המהלך.


יש עתיד

הצטרפותו של אלעזר שטרן ל'יש עתיד' לא הפתיעה אף אחד מבאי הכנסת. שטרן, ח"כ פעיל ונמרץ עשה הרבה כאב ראש לחברי הכנסת החרדים במספר נושאים בפרט חוק הגיוס והגיור שאימץ כפרויקט אישי. עם יש מי שהחרדים חוששים ממנו - זה משטרן.
יאיר לפיד אמר הבוקר ששטרן הוא הח"כ ה-20 שלו וכי עבד בשיתוף פעולה עם 'יש עתיד' בהרבה נושאים.לפיד טועה מעט: שטרן עבד אולי כמו כל חברי יש עתיד גם יחד בקדנציה האחרונה. לפי כמות ההישגים שלו מגיע לו שיריון במקום יותר מכובד מ-12 ברשימת יש עתיד.


מרצ

מחר יתקיימו הבחירות המקדימות האחרונות, הפעם של מרצ - לאחר הליכוד, העבודה והבית היהודי. 23 מועמדים מתמודדים על חמישה עד שישה מקומות ריאליים לרשימת מר"צ לכנסת. כ-1000 בעלי זכות בחירה המכהנים כחברי מרכז יבחרו. כזכור בשבוע שעבר נבחרה פה אחד יו"ר מר"צ ח"כ זהבה גלאון לעמוד בראש המפלגה זו הפעם השנייה.
מרצ העבודה יהדות התורה חבד ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד