י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כך הגיב לביקורת

השר קטע את הראיון והחל לרקוד; התקשורת תקפה

ביקורת רבה נמתחה לאורך היממה האחרונה על שר החינוך יואב קיש לאחר שרקד בזירת הפיגוע ברעננה עם נערי ימין וזאת תוך כדי ראיון בשידור חי שאותו קטע לטובת הריקוד | השר לא התנצל והגיב

השר קטע את הראיון והחל לרקוד; התקשורת תקפה
זירת הפיגוע ברעננה צילום: איתי רון, פלאש 90

שר החינוך יואב קיש התראיין לאולפן ynet מזירת הפיגוע כשמאחוריו קבוצת נערי ימין שפצחו בשירת "עם הנצח לא מפחד". השר קטע את הראיון והצטרף לריקוד עמם.

באולפן המגישה אלכסנדרה לוקש והפרשנית שרון כידון ביקרו את השר קיש על הריקוד במקום שבו התרחש פיגוע טרור רצחני שבו נרצחה עדנה בלושטיין הי"ד בת ה-79 ואושפזו עוד 18 פצועים נוספים. גם ברשתות הותקף השר קשות מצד עיתונאים ומשפיעני רשת על הריקוד במקום הפיגוע.

קיש הגיב כעבור שעות לביקורות נגדו, לא התנצל וכתב ברשת X: "אני לא מופתע מהנסיון להציג גם את הביקור שלי הבוקר ברעננה בצורה כזו מעוותת אבל למי שבכל זאת מעדיף את האמת - התלמידים שאיתם אני שר ורוקד הם תלמידי אמית 'כפר בתיה" ש-6 מחבריהם נפגעו בפיגוע אתמול ועדיין נמצאים בבתי החולים".

עוד הוסיף, "אותם תלמידים שמחבלים מתועבים ניסו לגדוע את חייהם החליטו להגיע לזירת הפיגוע בשירה ובריקודים כדי להוסיף אור ולהרים את הרוח שכל כך חשובה להם. תלמידים יקרים אני מחזק אתכם ותומך בכם! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, אנחנו ננצח!".

יואב קיש רעננה ריקודים פיגוע דריסה פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד