כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסיוטים חזרו

אחותה נרצחה בטבח, השבוע היא ניצלה מהפיגוע ברעננה

מאיה נקלעה שלשום לפיגוע ברעננה. לפני 3 חודשים איבדה את אחותה הגדולה ברעים. "ליבי הייתה איתנו בטלפון לאורך כל האירוע ב-7 באוקטובר" סיפרה האמא

אחותה נרצחה בטבח, השבוע היא ניצלה מהפיגוע ברעננה
זירת הפיגוע ברעננה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מאיה כהן מגורי, בת 17 מתל אביב, יצאה עם חברתה בקניון ברעננה ביום שני, לפתע שמעה רעש סירנות והמולה גדולה. אחרי שיחת טלפון, מאיה הבינה שמתרחש פיגוע ברחוב סמוך. בתוך הלחץ והבלבול, הרימה בת ה-17 שיחת טלפון בהולה לאימה שלה. והיה נדמה שהסיוט חוזר על עצמו מחדש. לפני שלושה חודשים בלבד, מאיה איבדה את אחותה ליבי בת ה-22 ששירתה בצבא כקצינת חי"ר ברעים במהלך חופשה מהצבא, כך דווח באתר 'וואלה'.

"ליבי הייתה איתנו בטלפון לאורך כל האירוע ב-7 באוקטובר", סיפרה בכאב האם ל'וואלה'. "זה הזוי כמה שזה היה דומה. היא התקשרה וסיפרה שירו בראש של חברה שלה ושעכשיו היא מוטלת לידה. ליווינו אותה בשיחת טלפון עד שבסוף היא מתה. היא אמרה 'אמא המחבלים באים והם יורים עליי'. ואז שמענו יריות והבנו שליבי מתה כשהיא השתתקה".

גם במהלך הפיגוע המשולב שהתרחש ברעננה, שלי נאלצה ללוות את בתה הצעירה באמצעות שיחת טלפון לאורך כל האירוע. מאיה ואימה כבר החלו לדמיין את התרחישים הגרועים ביותר, שאותם הן כבר מכירות היטב.

"הפחד שלה היה שאצא מהחניון ויהיה פקק ואז המחבלים כבר יבואו ונהיה תקועות שם", סיפרה מאיה, "אמא ישר שאלה אותי אם יש לי מספיק דלק באוטו כדי להגיע לבית, כי במקרה של ליבי לא היה לה מספיק דלק כדי לחזור הביתה ובגלל זה היא נתקעה במלכודת המוות של הפקק תנועה, שם היא נרצחה".

"אמרתי לעצמי שזה לא יכול לקרות לי עוד פעם", סיפרה אימה של מאיה. "אני לא עושה את השיחה הזאת עוד פעם ואני לא מאבדת עוד ילדה. היא חייבת לחזור הביתה, אני חייבת לקבל את ההחלטה הנכונה".

מאיה התחבאה בתוך תא מדידה בחנות בגדים בקניון, בהמשך נכנסה לרכב שלה שחנה בחניון והתחבאה בתוכו כך שלא יראו אותה, זאת כי חששה שמדובר בפיגוע גדול שבמסגרתו מחבלים עלולים לחדור לקניון.

רעננה פיגוע דריסה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד