כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשני מטוסים קטארים

ראש המוסד סיכם: התרופות יועברו היום לחטופים בעזה

ראש המוסד סיכם עם קטאר כי התרופות יועברו לחטופים היום. במסגרת העסקה, ישראל תקבל הוכחות לכך שהדבר בוצע. התרופות יישלחו בשני מטוסים של חיל האוויר הקטארי

ראש המוסד סיכם: התרופות יועברו היום לחטופים בעזה
נתניהו ודדי ברנע צילום: קובי גדעון /לע"מ

אחרי מאמצים רבים: היום יצא לפועל המבצע להעברת התרופות לחטופים בעזה, זאת אחרי ההודעה של קטאר בעניין אתמול. קטאר הודיעה אף כי במסגרת העסקה יועבר סיוע הומניטרי לתושבי עזה.

ב"כאן 11" דווח כי התרופות, שנקנו מצרפת יישלחו בשני מטוסים של חיל-האוויר הקטארי לאל-עריש שבסיני, ומשם יועברו לעזה. במטוסים יועבר אף הסיוע ההומניטרי. על פי ההסכם ישראל תקבל הוכחה לכך שהתרופות הגיעו ליעד.

אתמול הודיעה לשכת ראש הממשלה כי "בהנחיית ראש הממשלה נתניהו ובהמשך לסיכום של ראש המוסד ברנע עם קטאר בנושא אספקת התרופות לחטופים הישראלים - מחר צפויים להמריא שני מטוסי חיל האוויר הקטארי למצרים ובהם התרופות שנרכשו בצרפת, על פי רשימה שגובשה בישראל, בהתאם לצרכים הרפואיים של החטופים".

בד בבד, מקור בצלב האדום אמר ל-CNN כי הצלב האדום שהעביר את החטופים מעזה לישראל בנובמבר האחרון, לא הצליח לבקר את חטופים הנותרים בעזה ואינו יודע היכן הם נמצאים.

לפי שעה לא ברור האם הצלב האדום יעזור להעביר את התרופות לחטופים. בסוף השבוע אמר גורם רשמי שמכיר את הדיונים ל-CNN שלצלב האדום לא יהיה תפקיד במשלוחים.

תרופות דדי ברנע חטופים מלחמת חרבות ברזל קטאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד