כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
העשירים נוהרים

רולס רויס מסכמת שנה נפלאה: כמה מהסחורה שלה נמכרה בישראל?

6,032 מכוניות רולס רויס חדשות נמכרו בשנה שעברה. למי שלא יודע, 6,023 מכוניות חדשות הן פחות ממה שמייצרים במפעלים של טויוטה ביום אחד

רולס רויס מסכמת שנה נפלאה: כמה מהסחורה שלה נמכרה בישראל?
רולס רויס קאלינן - רבת המכר של מותג העילית צילום: רולס רויס

רולס רויס, יצרנית הרכב הבריטית שנחשבת כיום ליצרנית הרכב היוקרתית ביותר בעולם מסכמת את שנת 2023 עם שיא מכירות של כל הזמנים – כך מדווחת היצרנית (שלמעשה נמצאת בבעלות ב.מ.וו הגרמנית).

לפי פרסומי רולס רויס עשירי העולם נהרו לסוכנויות הביאו את היצרנית לשיא מכירות של כל הזמנים: 6,032 מכוניות רולס רויס חדשות נמכרו בשנה שעברה. למי שלא יודע, 6,023 מכוניות חדשות הן פחות ממה שמייצרים במפעלים של טויוטה ביום אחד, אבל רולס רויס שעולה מיליוני שקלים אינה טויוטה ולא ניתן להשוות בין השתים – את הרולס רויס מייצרים בעבודת יד והתהליך ממושך במיוחד.

את הטויוטה מייצרים רובוטים תוך הרבה פחות מסוף שבוע. ולמי שמרחם על רולס רויס שמכרה כל כך מעט, אל דאגה: השיא של 2023 הוא שיא דחוק מאוד, כי בשנת 2022 רולס רויס הצליחה למכור 6,021 מכוניות חדשות.

לפי רולס רויס, עיקר מכירות המותג היו של דגם בשם קאלינן, רכב הכביש שטח הגדול של רולס רויס, ושל דגמי גוסט ושל פאנטום, כולן מכוניות יוקרה יחודיות. ועוד נתון מעניין: שתי רולס רויס הגיעו בשנה שעברה גם לישראל, ביבוא אישי כמובן בגלל שלרולס רויס אין יבואן רשמי לשוק הרכב הישראלי. מבחינת המכירות, השוק הגדול בעולם למכוניות רולס רויס הוא ארצות הברית. במקום שני נמצאת סין – ואחריה הונג קונג.

 

טויוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד