כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
דגלי ישראל הושחתו

התלמידים גילו בכיתה: מסר בערבית על הלוח

דגלי ישראל קרועים וכתובות על הלוח: "פלסטין ערבית וחופשייה, בין אם תרצו או תסרבו. זאת האמת". זה מה שגילו התלמידים שהגיעו בימים האחרונים לכיתה שלהם בבית הספר מיתרים שבנגב. הוגשה תלונה, המשטרה פתחה בחקירה והיום צפויים מעצרים

התלמידים גילו בכיתה: מסר בערבית על הלוח
דגלי ישראל קרועים וכיתוב בערבית צילום: אלמוג בוקר

תלמידים שהגיעו לבית הספר התיכון ביישוב מיתר מצאו באחת הכיתות דגלי ישראל קרועים וכיתוב בערבית על הלוח "פלסטין ערבית וחופשית אם תרצו או תסרבו זו האמת". כך דיווח אלמוג בוקר בחדשות 13.

הבוקר התקיימה ישיבה בין נציגי ההורים, הנהלת בית הספר וקב"ט היישוב לגבי התגלית המטרידה. הורים לתלמידים בבית הספר הביעו חשש ותמיהה מדוע לא קיבלו את המידע מהגורמים הרלוונטיים, אלא רק דרך הילדים. "בתקופה שאנחנו נמצאים זה מאוד מטריד, זה לא משנה אם זה מעשה קונדס של ילד או משהו אחר", אמר אחד ההורים.

אחד ההורים אמר לכאן חדשות כי "בתקופה כזו של מלחמה מדובר באירוע חמור שמערער את תחושת הביטחון של כולנו. מטריד עוד יותר שרק כמה ימים לאחר המעשה נודע לנו ההורים עליו וגם אז זה קרה רק כי אחד הילדים סיפר, וזה התחיל לרוץ בקבוצות הוואטסאפ. גם אם מדובר באירוע שנמצא בחקירה אפשר רק לעדכן את ההורים מה היה שנוכל אנחנו לתווך את זה לילדינו ולא בדיעבד אחרי שהם נחשפו".

ממשטרת ישראל נמסר כי הוגשה תלונה והנושא נמצא בחקירה. מהמועצה המקומית מיתר נמסר כי: "הנושא בעיצומה של חקירה מעמיקה וכרגע לא נחשפים פרטים מעבר על מנת לא לפגוע בחקירה ובעבודת המשטרה. הנושא נמצא בטיפול בידי גורמי החוק ויטופל בצורה המיטיבית. כל צילו של ספק נבדק לעומק".

 

דגל ישראל וונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד