ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תעלומת הסרטון

נפצע בתקיפות? מה קרה לדובר חמאס אבו עוביידה

בסרטון שפרסם אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור, הבחינו גורמים בצה"ל כי אחת מעיניו גדולה מהשנייה "באופן חריג" | לאחרונה הוא צמצם את פעילותו

נפצע בתקיפות? מה קרה לדובר חמאס אבו עוביידה
דובר חמאס צילום: דובר צה"ל

מקורות בצה"ל טוענים כי בסרטון שפרסם ביום שני האחרון דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עוביידה, ניתן היה להבחין כי אחת מעיניו הייתה גדולה מהרגיל, כך מפרסם אמיר בוחבוט ב'וואלה'.

"כל מי שעוקב אחריו באדיקות יכול היה להבחין בשינוי שנוצר לו בעין, למרות שהוא היה חבוש בפניו בכאפייה. היא גדולה מהשנייה וזה חריג", אמרו גורמים בצבא.

גורם צבאי העריך בפני בוחבוט, כי אבו עוביידה נפגע מתקיפות צה"ל, נחבל בצורה כזו או אחרת, או שהוא סובל מדלקת ואין לו את התרופה המתאימה. "זו נקודה מעניינת כי לאחרונה הוא צמצם את הפעילות שלו".

גורם ביטחוני בכיר אמר בנושא כי "מערכת הביטחון הישראלית נתנה לאירוע הזה שנקרא אבו- עוביידה לצמוח, להתפתח ולהסב נזק לישראל, במקום לסכל אותו כמו בכירים אחרים".

לטענתו, "הוא אמנם אדם אחד אבל מפעיל אנשים רבים שמייצרים תעמולה שקרית נגד ישראל, לוחמה פסיכולוגית מתוחכמת מאוד שמשפיעה על החברה הישראלית, כולל בסוגיית התמרון הקרקעי והחטופים ומעבר לכך משתמשת בכלי התקשורת המערביים המסורתיים והרשתות החברתיות להפיץ שקרים, ולהטיל אימה ופחד. הוא הגורם שעומד מאחורי הרעיון לתעד את הפשיטות על העורף הישראלי, תיעוד מעשי הזוועה והפצתם ברשתות החברתיות".

 

חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד