י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חבר ה'מועצת' החדש בבית הגראי"ל שטיינמן

הגאון הרב ראובן אלבז שמונה לחבר במועצת חכמי התורה של ש"ס הגיע לבתיהם של הגראי"ל שטיינמן הגר"ח קנייבסקי הגרי"ג והגר"י אדלשטיין לקבל את ברכתם לרגל המינוי • הרב אלבז הוכתר בחמישי האחרון, על ידי נשיא המועצת הגר"ש כהן שעלה לישיבת אור החיים בירושלים • הרב הגיע בלוויית בנו הרב דוד אלבז, ושהה בחדרו של הגראי"ל במשך כרבע שעה

הגר"ר אלבז עם הגראי"ל היום. צילום: שוקי לרר
הגר"ר אלבז עם הגראי"ל היום. צילום: שוקי לרר

חבר מועצת חכמי התורה החדש של תנועת ש"ס הגאון רבי ראובן אלבז ראש ישיבת 'אור החיים' הגיע היום (ב') בצהריים בליקור בביתו של הגראי"ל שטיינמן ברחוב חזון איש 5 בבני ברק לקבל את ברכתו לכניסתו לתפקיד החדש. ומשם המשיך לביתו של הגרי"ג אדלשטיין ברחוב ראב"ד 17 בבני ברק.

הגר"ר אלבז הוכתר לראשונה כחבר מועצת החכמים ביום חמישי האחרון בעת שהגיע לשיעורו השבועי נשיא המועצת הגאון רבי שלום כהן והכריז על מינויו כחבר המועצת.

במוצאי שבת האחרון מסר הרב אלבז את השיעור המקדים בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, ולאחר מכן הראשל"צ הגר"י יוסף הודה ושוב הזכירו בתור חבר מועצת החכמים וגדול מחזירי התשובה בדורנו.

היום כאמור הגיע הגר"ר אלבז יחד עם בנו הרב דוד אלבז מראשי המוסדות לבית ברחוב חזון איש 5 בבני ברק לקבל את ברכתו הרב אלבז שהה בחדרו של הגראי"ל רבע שעה.

לדברי מקורבי הרב הוא הגיע לביקור בבתי גדולי ישראל, בכדי לאחד את שורות העם היהודי, גדולי ישראל הביעו התפעלות עצומה מעוצמת החזרה בתשןבה שגרם הרב שלא היה כמותה בדורות באחרונים.

לאחר הכתרתו של הגר"ר אלבז חברים במועצת החכמים הגר"ש כהן נשיא המועצת, הגר"ש בעדני, הגר"מ מאיה, והגר"ד יוסף.

הגר"ר אלבז הגיע גם לביקור בבית הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם ובבית הגר"י אדלשטיין רבה של רמת השרון.

הגראשל"צ והגר"ר אלבז במוצ"ש ביזדים
אלבז הרב שטיינמן חבר מועצת ביקור הכתרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד