י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

גם בבית היהודי: ערעור על תוצאות הפריימריז

המועמד שמעון ריקלין דורש לספור מחדש את הטפסים, לאחר שהתברר שבגלל חישוב לא נכון הוא נדחק מקום אחד לאחור

גם בבית היהודי: ערעור על תוצאות הפריימריז

לאחר שמועמדי הליכוד עתרו לבית המשפט בחשד לאי סדרים בתוצאות הפריימריז, מתברר שגם בבית היהודי יש תלונות על אי סדרים. המועמד שמעון ריקלין, שהגיע למקום 23, יעתור לבית המשפט המחוזי לאחר שלטענתו התגלו מספר תקלות.

בהודעה שפרסם ריקלין הוא כתב "לצערי, אני נאלץ ללכת היום לבית המשפט המחוזי לבקש שיורה למפלגת הבית היהודי לספור מחדש את הטפסים שהמתפקדים מילאו. הגעתי למקום לא ריאלי - 23, ולמרות זאת הודעתי לראשי המפלגה שאני עומד לשירותם עד ליום הבחירות כדי לעזור למפלגה להצליח.

"ואז אתמול בשעות הצהריים נודע לנו, שיש כ-56.000 נקודות בסך הספירה, שלאיש אין מושג איך הם הגיעו ולמי הם שייכים. ביקשנו, המתמודדים, לשלוח את הנציגים שלנו למטה המפלגה כדי שיהיו נוכחים בעת הניסיון להבין מה קרה. איש לא ענה לנו ולאחר מכן סורבנו.

"בשעות הלילה המאוחרות הם הודיעו שהם עלו על הבעיה וחלק מהטפסים נספרו כשתי נקודות במקום נקודה אחת. ביקשנו לבדוק כיצד משפיעים הטפסים הללו על חלוקת הנקודות לכל המתמודדים ואז הם הודיעו שאין השפעה, חוץ מאחת: אני נסוג מקום אחד אחורה... רק אני....

"עכשיו תראו, לי זה לא משנה. אבל אעמוד על כך שיספרו את הטפסים מחדש ויגידו לנו מה קורה באמת. אחרת יש פה משהו מסריח. אודה לכם עם תעזרו לי לגרום להם לספור את הטפסים מחדש".

מהבית היהודי טרם נמסרה תגובה,
הבית היהודי ריקלין תגובה ספירה נקודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד