כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בתוך שנת האבל

היום החתונה: הרב קולדצקי בבקשה אישית עבור כלה יתומה וענייה

היום החתונה! היא עדיין בתוך שנת האבל על אמה המנוחה שנפטרה באחרונה • הערב, למשך מספר שעות היא תניח מאחוריה את האבל, הכאב, היתמות והצער, ותנסה לשמוח בכל כוחה בליל כלולותיה • הבעיה: אין לה כסף כדי לשלם את ההוצאות הבסיסיות...

היום החתונה: הרב קולדצקי בבקשה אישית עבור כלה יתומה וענייה
הרב קולדצקי צילום: קופת העיר

חתונה מרגשת במיוחד עומדת להתקיים הערב, ובמרכזה כלה אבלה, שבאחרונה איבדה את אמה המנוחה ע"ה, ונותרה יתומה ללא עזר ותומך, לאחר שאביה קיבל בצורה קשה מאוד את מחלתה של האם ופטירתה, ואינו מסוגל לתפקד כבעבר.

הכלה האבלה יצאה לארגון החתונה שלה, בלי שהיה בידיה אפילו שקל אחד בודד לכיסוי ההוצאות. היא הגיעה למנהלי קופת העיר ובפיה תחינה. היא לא מכירה אף אחד, אין לה מי שיעזור לה, היא נואשת לעזרה, אחרת לא תוכל להתחתן בכלל!

לאחר בירור גילו מנהלי הקופה שמרן הגאון רבי יצחק קולדצקי שליט"א, מעמודי התפילה והחסד בדורנו וחתנו של מרן שר התורה רשכבה"ג רבי חיים קניבסקי זצ"ל, מכיר את המשפחה היטב. לאחר שנודע לו על המצוקה הקשה, הוא פרסם בקשה לציבור לתרום ולסייע לכלה היתומה.

"וככה כתב הש"ך בהלכות צדקה, שהצדקה המעולה ביותר היא הכנסת כלה של כלה יתומה ועניה, וכל המסייעים יתברכו מן השמים מאבי יתומים ואלמנות ברכה והצלחה ובריאות הגוף והנפש בני חיי ןמזוני ופרנסה בכבוד וכל טוב".

הכלה היתומה עדין חייבת את העזרה שלך, של כל אחד ואחת מאתנו. חייבים להתגייס ולעזור לה.

לשמח כלה יתומה ביום חתונתה הקליקו כאן>>>

היא עצמה מתביישת מאוד לבקש עזרה, ובימים האחרונים כתבה מכתב לתורמים שכבר התגייסו לעזור לה להתחתן בכבוד: "לכבוד כל תורמי קופת העיר היקרים!", היא כותבת במכתבה המרגש "רציתי להביע את רגשותי ולומר לכם שעם כל הקושי והכאב הקשה מנשוא, אני ממש מרגישה שאני מצליחה להרים את הראש מעל פני המים.

"בזכות התרומות שלכם, שבלעדיהן לא היתה לי שום דרך לשלם את הוצאות החתונה, התחלתי לקוות!

"זה נטע בי תקוה שאוכל להגיע בכבוד ליום חופתי.

"ברור לכולם שזה מאוד מבייש אותי, לבקש עזרה כעני בפתח, הייתי מעדיפה להימנע מכך, אבל אין לי ברירה אחרת מלבד להיעזר ביהודים רחמנים בני רחמנים.

"אני רוצה להגיד לכולכם, שתשעו שיש לי רוגע ושלוה בזכותכם!

"כשהלכתי לבחור אולם, שמלת כלה וכו' הייתי רגועה, כי ידעתי שיש לי במי להיתמך, אני נורא נרגשת מהעזרה שלכם, ומברכת כל אחד ואחד מכם שתזכו לבנים ובני בנים! ותחתנו אותם בכבוד ובקלות, ותזכו להובילם לחופה בבריאות איתנה, ובלב שמח, ושתרוו נחת מיכל יוצאי חלציכם.

בהערכה רבה
הכלה היתומה".

לא נשאר לנו עוד זמן. החתונה הערב! היא לא יכולה להמתין עם העזרה שלנו עוד יום או יומיים. זה חייב לבוא כאן ועכשיו, להקליק, לתרום, לעזור ולשמח כלה יתומה ביום חתונתה.

בואו נתגייס כולנו, כל אחד כפי יכולתו, נעזור לה, שהחיוך שלה הערב, אחרי החופה, כשהיא תפנה את מבטה לעבר החברות הנרגשות שיבואו לחגוג אותה, יהיה לה חיוך רחב על הפנים!!!
חייבים לעזור לה, בבקשה מכם יהודים יקרים. אל תעמדו מנגד, בואו נתגייס כולנו וניתן לה כל אחד עזרה וסיוע כמיטב יכולתו!

לשמח כלה יתומה ביום חתונתה הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד