י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ירוץ לבדו? נכשל המו"מ בין מופז לעבודה

יו"ר 'קדימה' ירוץ בנפרד, האלוף עמוס ידלין צפוי לזכות במקומו במשבצת הבטחונית של מפלגת העבודה

שאול מופז. צילום: פלאש 90
שאול מופז. צילום: פלאש 90

בדרך הביתה? יו"ר מפלגת קדימה ח"כ שאול מופז הודיע הצהריים (ב') שלא יצטרף למפלגת העבודה - המחנה הציוני.

בהודעה שפרסם מטה מופז נכתב: "לאחר ששקל בכובד ראש, מופז החליט שלא להצטרף למפלגת העבודה בבחירות הקרובות".

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר ח"כ שאול מופז הודיע כי הוא "שלם עם ההחלטה".

כזכור, בשבועות האחרונים נערך מו"מ שקט בין מופז לאנשי מפלגת העבודה, במטרה לקבל שיריון במפלגה ולרוץ כרשימה משותפת. לפי הודעת מטה מופז נראה שהמו"מ נכשל ומסתמן שהאלוף עמוס ידלין יקבל שיריון במשבצת הביטחונית של העבודה.

יצויין כי מפלגת קדימה שמופז עומד בראשה ככל הנראה תימחק בבחירות הקרובות לאחר שלוש קדנציות. מי שפרש ממנה רק לאחרונה הוא ישראל חסון, הח"כ הנוסף שנכנס עם מופז לכנסת ה-19 ואשר עזב לקראת סוף הקדנציה האחרונה לטובת כהונה כמנכ"ל רשות העתיקות.

לאחר הודעתו של יו"ר מפלגת קדימה ח"כ שאול מופז על כך שלא יחבור למפלגת העבודה לרשימה משותפת. הערב (ב) יערכו ח"כ יצחק הרצוג, ח"כ ציפי לבני והאלוף (במיל') עמוס ידלין מסיבת עיתונאים משותפת - בה יודיע ידלין על הצטרפותו למפלגה.

כזכור בשבועות האחרונות נערכו מגעים בין ח"כ שאול מופז וכן עם עמוס ידלין במטרה לשלב אחד מהם ברשימה המשותפת של העבודה על תקן המשבצת הביטחונית.

ח"כ שלי יחימוביץ' שנבחרה למקום ראשון בפריימריז במפלגת העבדה פרסמה הודעה שמברכת את עמוס ידלין על הצטרפותו לרשימת המחנה הציוני: "ידלין מצויד בניסיון מבצעי ובטחוני מרשים בכל קנה מידה, ומעבר לכך יש לו פרספקטיבה מדינית ואסטרטגית עמוקה ומנומקת. אי אפשר שלא להזכיר את העובדה שהשקפת עולמו עוצבה בתוך תנועת העבודה, בקיבוץ שיתופי, וכי אביו אהרון ידלין הוא מעמודי התווך האידאולוגיים של העבודה עד עצם היום הזה, והיה אחד משרי החינוך המשפיעים ביותר בחברה הישראלית. אף שיש ברשימה המצוינת שלנו חברים בעלי רקע בטחוני ומדיני עשיר, הצטרפותו מהווה חיזוק מבורך לרשימה חזקה שמטרתה היא לשרת את הציבור בכל רכיבי החיים במדינה."
מופז קדימה העבודה שיריון ידלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד