י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הקרב על הג'חנון: כתב אישום על שריפת עסק

שני בקבוקי תבערה הושלכו לעבר עסק חדש לממכר מאפים מהמטבח התימני שהוקם באזור התעשייה באילת

הקרב על הג'חנון: כתב אישום על שריפת עסק

שני בקבוקי תבערה הושלכו לפני שבוע ימים באישון ליל לעבר עסק חדש שנפתח באזור התעשייה באילת. על פי החשד, סכסוך עסקי על ממכר מאפים מהמטבח התימני הוביל להצתתו של המקום. פעילות אינטנסיבית של מחלק המודיעין במשטרת אילת וחקירה נחושה של מחלק התשאול, הביאו לגיבוש ממצאים לכדי כתב אישום אשר יוגש היום (ב) כנגד תושב אילת בבית המשפט בבאר שבע.

בראשית החודש נזרקו שני בקבוקי תבערה על עסק "גאלביס" באזור התעשייה באילת. מדובר בעסק בבעלות תושבת אילת שנפתח ימים ספורים לפני כן ובו ממכר מוצרי מאפה מהמטבח התימני.

על פי מצלמות האבטחה במקום נצפה חשוד שהגיע כשבידו שקית ובה שני בקבוקים המכילים חומר דליק. לאחר שהתקרב לעבר חלון העסק, השליך אבן על מנת לנפץ את הוויטרינה בכדי להכשיר את הדרך להצתת המקום. לאחר מכן, השליך את הבקבוקים הבוערים לעבר העסק ונמלט מהמקום.

בשלב זה נצפה החשוד בנתיב בריחתו נס אל תוך אכסניה סמוכה שם מחליף החשוד את בגדיו, ואת אלו ששימשו לביצוע העבירה מסתיר בסמוך לחדר בו שהה, מאחורי מקרר המוצב במסדרון הקומה. בשעות הבוקר החשוד עוזב את האכסניה.

כוחות משטרת אילת אשר הוזעקו למקום בליל האירוע, החלו בחקירה אינטנסיבית תוך ניסיונות להתחקות אחר חשודים במעשה ואיסוף ממצאים פורנזיים. פעילות מודיעינית ואיסוף סרטוני מצלמות האבטחה באזור, הביאו תוך יומיים למעצרו של חשוד תושב אילת בן 34 המוכר למשטרה בחשד למעשה.

בעת מעצרו, ולאחר שאף אותרו סמים ברשותו, הועבר זה לחקירת מחלק התשאול במשטרת אילת שם הכחיש את המיוחס לו אך קשר עצמו להימצאות באכסניה. מעצרו הוארך בשבוע החולף בבית המשפט באילת.

היום יוגש כנגדו כתב אישום, בגין הצתה וקשירת קשר לפשע, ובקשה להמשך מעצרו באמצעות פרקליטות דרום בבית המשפט בבאר שבע.

תבערה ג'חנון כתב אישום שריפה עסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד