י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"אויבי ש"ס מפיצים שקרים על הרב אלבז"

ימים אחדים חלפו מאז נתבקש ראש מוסדות 'אור החיים' להצטרף למועצת חכמי התורה, אך הגר"ר אלבז טרם החליט • בביקורו הבוקר אצל הגראי"ל והגר"ח המשיך לפעול לאחדות חרדית וזכה לשבחים • תלמידיו: "גם אויבי ש"ס המפרסמים כי הרב הסיר את דרישתו לנציג ברשימה היא שקר גמור, הרב מעולם לא ביקש נציג בכנסת ולא יבקש"

הגר"ר אלבז היום בבני ברק. צילום: שוקי לרר
הגר"ר אלבז היום בבני ברק. צילום: שוקי לרר

ימים אחדים חלפו מאז ביקש נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן מהגאון רבי ראובן אלבז לשמש כחבר במועצת החכמים - התבטאות שנשמעה גם במוצאי שבת בשיעור בבית הכנסת היזדים אצל הראשל"צ הגר"י יוסף, אך הגר"ר אלבז עדיין לא ענה האם הוא מקבל על עצמו את התפקיד.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי גם ביקורו של הגר"ר אלבז הבוקר אצל גדולי ישראל הליטאים בבני ברק, היה אך ורק לראות איך מגיעים לשלום בציבור החרדי ובעולם התורה הספרדי.

הגראי"ל שטיינמן אף התבטא בפני הרב אלבז ש"לא היה כזה זיכוי הרבים כמו שאתם עשיתם בדורות האחרונים", ואילו הגר"ח קנייבסקי אף הזכיר איך אביו בעל ה'קהילות יעקב' "כיבד אותכם בכבוד גדול".

הרב אלבז, גדול מחזירי התשובה בדורנו, עדיין מתלבט האם ליטול את תפקיד חבר מועצת חכמי התורה, כשמצד אחד אינו יכול לסרב לבקשתו של הגר"ש כהן מפני כבודו ומפני הדאגה להצלת תנועת ש"ס, ומצד שני אינו חפץ להתערב בפוליטיקה והוא מעדיף להמשיך בעשייה בעולם התשובה.

לרב אלבז מעל 400 מוסדות בכל רחבי הארץ המתייעצים עמו באופן קבוע בכל צעד ושעל.

אחד מתלמידיו אומר ל'בחדרי חרדים': "גם אויבי ש"ס המפרסמים בימים האחרונים כי הרב הסיר את דרישתו לנציג ברשימה היא שקר גמור, הרב מעולם לא ביקש נציג בכנסת ולא יבקש ובוודאי שאין זה מעניינו אלא רק להרבות כבוד שמים".
הרב אלבז בחדרי חרדים מועצת חכמי התורה עולם התשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד