כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הבן שלי שקוף, ומשרד החינוך פוגע בו • טור כואב

700 ילדים מיוחדים יישארו בבית בגלל חוסר תקצוב • רות בוארון מתחננת, אל תתנו יד לעוד ממשלה אטומה שתפגע בחלשים

גן ילדים. צילום ארכיון
גן ילדים. צילום ארכיון

מחר, יום שלישי, כ-700 משפחות והורים ברחבי הארץ יישארו בבית עם ילדיהם מהחינוך המיוחד, מגני שפה והתנהגות, ועד תסמונת דאון ואוטיזם, וזאת בשל שביתת המוסדות לחינוך מיוחד "צוהר הלב". הסיבה לכך על פי המוסד היא חוסר תקצוב שוטף לפעילות המוסדות על ידי משרד החינוך, טענת המוסד שמשרד החינוך לא תיקצב אותם מתחילת השנה, אי-לכך אין באפשרותם להמשיך ולפעול בשל הגרעון העצום שנוצר.

וכאן אני פונה אליך ראש ממשלת ישראל, אתה כעת גם שר החינוך ושר האוצר. אספר לך מי הם הנפגעים העיקריים - הבן שלי, ועוד 699 ילדים.

אמשיך ואספר לך אדוני ראש הממשלה, שילדים אלו מצבם הבריאותי והנפשי כלל לא פשוט, המסגרת היא ההצלה והתמיכה היחידה שלהם, לילדים ולהורים, הקושי היום יומי עם ילד בעל צרכים מיוחדים הוא מורכב, אך מסגרת מתאימה נותנת תמיכה, אור וידע מקצועי ורגשי לנו להתמודד עם מציאות לא פשוטה.

לכן אני ועוד 699 משפחות מוחות בכל תוקף על עוגמת הנפש והצער שנגרמים לנו עקב הפסקת התיקצוב על ידי משרד החינוך לילדים אלו, שזה סל בסיסי שכל מדינה נאורה ודמוקרטית אמורה לספק לאזרחיה, ועל כך לא נרפה עד למציאת פתרון מלא לילדנו. למוסדות החינוך המיוחד.

אזרחי ישראל, נמצאים אנו עתה בתקופת בחירות, אל תתנו יד לעוד ממשלה אטומה שדואגת רק למעמד הביניים ולשררה, היא לא באמת רואה את השקופים, את הצרות האמתיות בחברה הישראלית. על הדרך בואו יחד ונשנה, נבחר בקולנו מפלגת שלטון שתעזור באמת, לכל אזרחי ישראל מהשורה, ללא שביתות, ללא עוגמת נפש לחברה המוגבלת והחלשה.


שביתה חינוך מיוחדים שקופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד