י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קוקה קולה תעסיק עובדים חרדים

קבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים תגייס עובדי מטה חרדים בשיתוף המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק

צלם: מורן כהן
צלם: מורן כהן

מפגש מיוחד התקיים לאחרונה בין צוות ההנהלה של המרכז להכוון תעסוקתי של האגף לשירותים חברתיים בעיריית בני ברק בראשות מנהל המרכז הרב דוד שכטר והרב דוד שטרן, מנהל קשרי מעסיקים במרכז לבין סיומי בריל, סגן נשיא משאבי אנוש וליטל בן-יהודה, מנהלת הגיוס של קבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קבוצת קוקה-קולה ישראל).

במהלך הפגישה סיפרו אנשי החברה על עובדים מצוינים, המגיעים מהמגזר החרדי ועל השתלבותם יוצאת הדופן בתפקידים מגוונים וביחידות ארגוניות שונות. אחד העובדים שנקלטו בחברה בהצלחה רבה פגש את סיומי באקראי בשער המפעל בבני ברק. "המקרה הזה של העובד שהצליח מעידה יותר מכל על הפוטנציאל", אמר סיומי בריל ובפנייתו לרב דוד שטרן הוסיף כי "נשמח לפעול בשותפות עם המרכז להכוון תעסוקתי במטרה להגדיל את מספר העובדים מהמגזר החרדי במגוון תפקידים ולהיות שותפים לפריצת דרך בתחום".

הרב דוד שכטר, מנהל המרכז להכוון תעסוקתי ציין כי לראשונה מבקשת חברה מובילה במשק הישראלי, בעלת מותגים גדולים וידועים כמו "קוקה-קולה" "פריגת" ו"טרה" לגייס עובדי מטה מהמגזר החרדי. "אנו מעריכים את הנהלת החברה" מציין בסיפוק הרב שכטר "על הצעד האסטרטגי בו בחרה ובטוחים שנוכל לשתף פעולה בשילוב עובדים איכותיים מתוך המגזר החרדי ביחידות השטח והמטה של החברה".
טרה קוקהקולה חרדים עובדים ניהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד