כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בראיון מדאבוס

הנגיד: "היתה הזדמנות לטפל בשילוב חרדים בשוק העבודה - לא ניצלנו אותה"

עד התייחס הנגיד, בראיון שנערך בפורום הכלכלי, לגבי סוגיית 'היום שאחרי' ואמר: "אנחנו מקווים שהקשרים עם איחוד האמירויות וכדומה ימשיכו להתחזק"

הנגיד: "היתה הזדמנות לטפל בשילוב חרדים בשוק העבודה - לא ניצלנו אותה"
נגיד בנק ישראל, אמיר ירון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נגיד בנק ישראל, הפרופ' אמיר ירון, השתתף בפורום הכלכלי העולמי שמתקיים בדאבוס שבשווייץ. בראיון שהעניק לרשת הטלוויזיה האמריקאית CNBC הוא התייחס להחלטת בנק ישראל להורדת הריבית ואמר כי "בפעם האחרונה הורדנו ריבית כי הרגשנו שהשווקים התייצבו, ראינו שהאינפלציה ירדה, הריבית עדיין בסביבה מרסנת.

אבל המשך ההורדות ייעשה בזהירות, תלוי באיך האינפלציה תתקדם, ואיך הפעילות הכלכלית והסביבה הגלובלית בישראל. קצב הורדות הריבית בישראל ובעולם יהיה איטי מאשר קצב העלאות הריבית בשנה האחרונה".

עוד התייחס הנגיד לבעיות הפנים של ישראל. לדבריו, "היתה הזדמנות ללחוץ על כפתור 'הפעלה מחדש', להתעסק בדברים של הטווח הארוך, כמו שילוב גברים חרדים בשוק העבודה או סגירת משרדי ממשלה שפוצלו; לא ניצלנו את ההזדמנות הזו עדיין" - כך אמר נגיד בנק ישראל, אמיר ירון, בראיון ל-CNBC בפורום הכלכלי העולמי שמתקיים בדאבוס שבשווייץ.

בקשר לתחזית ליום שאחרי המלחמה אמר ירון כי "אנחנו מקווים שהקשרים עם איחוד האמירויות וכדומה ימשיכו להתחזק. האתגר הוא להביא בסוף המלחמה יותר ביטחון לאנשים בישראל ולאנשים בעזה. זה לא בידיים שלי".

 

 

 

אמיר ירון בנק ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד