כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ידיד ישראל

חבר הקונגרס: "מפגינים שחוגגים את ה-7 באוקטובר הם כמו לבנים שהריעו ללינץ' על שחורים"

ריצ'י טורס חבר הקונגרס יצא להגנת ישראל ותקף מפגינים אנטי-ישראליים שחוגגים את ה-7 באוקטובר. "מה שראינו לאחר ה-7 באוקטובר, הוא שתיקה מחרידה ואדישות ופחדנות מצד מה שנקרא מנהיגים בחברה שלנו, אמר

טורס בהדלקת נרות חנוכה
טורס בהדלקת נרות חנוכה צילום: באדיבות המצלם

חבר הקונגרס ריצ'י טורס גינה מפגינים שחגגו את מעשי הטבח של חמאס ב-7 באוקטובר. הוא השווה אותם לאנשים לבנים בעידן שחגגו לאחר לינץ' באנשים שחורים. ריצ'י טורס המכהן כחבר בית הנבחרים של ארצות הברית מטעם מחוז הקונגרס ה-15 של מדינת ניו יורק.

"הזדעזעתי עמוקות לא רק מה-7 באוקטובר, אלא מהתוצאות הבאות", אמר טורס, דמוקרטי מרובע ברונקס השחור, בנאום מול יהודים במנהטן. "מצאתי את זה מזעזע לחלוטין. לראות עמיתים אמריקאים מריעים בגלוי וחוגגים את הטבח הקטלני ביותר ביהודים מאז השואה. ובשבילי, ההשלכות של ה-7 באוקטובר חשפו ברבריות של הלב האמריקני שהזכיר לי תקופה מוקדמת ואפלה יותר בהיסטוריה של האומה שלנו, תקופה שבה המון היה חוגג בגלוי לינץ' באפרו-אמריקאים".

בנאומו אמר טורס: "מה שראינו לאחר ה-7 באוקטובר, הוא שתיקה מחרידה ואדישות ופחדנות מצד מה שנקרא מנהיגים בחברה שלנו ממוסדות שפעם כיבדנו והערצנו", אמר. "ואם אנחנו כחברה לא יכולים להביא את עצמנו לגנות רצח חפים מפשע בבהירות מוסרית, אז עלינו לשאול, מה אנחנו נהיים כחברה? מה זה מגלה על מעמקי האנטישמיות בנפש האמריקאית?"

חמאס ארצות הברית גזענות אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד