כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המשטרה חוקרת

חשד: התיירת שנספתה בשריפה - נרצחה

במשטרה חוקרים בין היתר האם התיירת בת ה-35 שגופתה אותרה בדירה ברחוב דיזינגוף בעיר, נרצחה

חשד: התיירת שנספתה בשריפה - נרצחה
זירת השריפה צילום: זק"א תל אביב

במשטרה חוקרים האם האישה שנספתה הבוקר (חמישי) בשריפה שפרצה בדירה בתל אביב, נרצחה. מדובר בתיירת בת 35 שגופתה אותרה בדירה ברחוב דיזינגוף בעיר. "כוחות משטרה ומז"פ שנמצאים בזירה ביחד עם צוותי כב"ה, מבצעים חקירה במקום לרבות איסוף ממצאים וראיות לבחינת נסיבות התרחשות האירוע", מסרה המשטרה והדגישה: "כלל כיווני החקירה נבדקים, כולל חשד לאירוע רצח".

הבוקר בשעה 06:21 התקבל דיווח במוקדי ההצלה על שריפה בדירה בקומה הרביעית בבנין מגורים בן 4 קומות, ברחוב דיזנגוף בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אשה שחולצה מהדירה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

פאראמדיק מד"א, גל רוזן סיפר: "הגענו למקום וראינו עשן סמיך יוצא מחלונות דירה בקומה הרביעית, לא ניתן היה להכנס לדירה, חילצו אלינו אשה מחוסרת הכרה, עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

אליסף שגיב מתנדב זק"א ת"א מוסיף: מוקד זק"א (1223) הזניק אותי לרחוב דיזינגוף בת״א בעקבות דיווח על אישה כבת 35 שנמצאה ללא רוח חיים כתוצאה משריפה בדירתה, לאחר שחולצה מהדירה ע״י לוחמי האש, בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום. הגופה הועברה להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית".

 

רצח שריפה בדירה שריפה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד