כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שקוע בחובות כבדים

הגר"י קולדצקי מבקש מדם לבו: חייבים לעזור לאברך במצוקה כספית קשה

הוא עומד בראש משפחה בת שבע נפשות, ולמרבה הצער התמודד עם רצף אירועים שונים, שהותירו אותו שקוע בחובות כבדים • הגאון רבי יצחק קולדצקי מכיר את האברך באופן אישי, וזועק מדם לבו: בואו לעזרתו! • את התורמים הוא מברך בברכה מיוחדת במינה

הגר"י קולדצקי מבקש מדם לבו: חייבים לעזור לאברך במצוקה כספית קשה
הגר"י קולדצקי צילום: קופת העיר

כל עסקני הצדקה יודעים ומכירים את המקרים הללו: יש קושי ענק בגיוס תרומות למקרים שאי אפשר לספר עליהם כמעט כלום, חוץ מהעובדה שיש צורך דחוף בכסף.

אבל למרבה הצער, יש כאלו מקרים. אנשים שנקלעו למצוקה כלכלית נוראה, מסיבות שפשוט אי אפשר לפרט, שכן חלק מהמקרים הללו היו ידועים בציבור ואם נכתוב אפילו ברמז במה מדובר, מיד יוכלו לזהות אותם, והם מבחינתם מוכנים לסבול חרפת רעב, עד פתח לחם ממש, ובלבד שלא יתגלה קלונם ברבים.

נענים עכשיו לבקשתו של הגר"י קולדצקי שליט"א>>>



המקרה שלפנינו הוא כזה מקרה בדיוק. אברך חשוב, תלמיד חכם מופלג שבקהלים מסוימים הוא אפילו ידוע ומפורסם, נתון למצוקה נוראה, פת לחם! הוא עומד בראש משפחה בת שבעה נפשות, ואין לו הכנסות בכלל, מעט הכסף שנכנס לחשבון הבנק שלו נבלע בבור החובות הענק, ולרש אין כל!

את המקרה מכיר מקרוב הגאון רבי יצחק קולדצקי שליט"א, חתנו חביבו של מרן שר התורה רבינו הגר"ח קניבסקי זצ"ל, ונאמנם של גדולי הדור. הרב קולדצקי מכיר את המקרה מקרוב, הוא יודע בדיוק מה גרם לאותו אברך יקר להיקלע לחובות הכבדים הללו, וצריך להתאמץ בכל כוחו שלא לספר לרבים עד כמה חמור המקרה, שכן רצונו של אדם זה כבודו, והאברך הזה מעדיף לרעוב ללחם ולא לגלות על מצבו הקשה.

אלא שלא מדובר רק בבעיה כספית. הקושי הכלכלי עומד להמיט אסון של ממש על המשפחה כולה. הצורך בעזרה הוא חיוני, מיידי, קריטי! המשפחה נמצאת בסכנת התמוטטות חלילה.

הגאון רבי יצחק קולדצקי שליט"א, מעיד כי מדובר בידידו האישי, אברך תלמיד חכם מופלג שזקוק לעזרה דחופה של הציבור, לבל יתמוטט חלילה הוא וכל המשפחה אתו.

"קריאה מיוחדת לאחינו כל בית ישראל, להצלת נפשו של ידידי היקר הגאון רבי ** שליט"א. אשר מגיל ארבע הוא יתום מאמא רח"ל, וגם אחרי נישואיו עברו עליו הרבה הרפתקאות קשות, הוא התגלגל לחובות כבדים. משפחה של שבע נפשות כ"י נמצאת בסכנת התמוטטות רחמנא ליצלן".

הרב מוסיף ומברך במפורש את התורמים: "כל מי שיתרום סכום של 811 שקלים בישראל, או 811 דולרים בארה"ב, או 811 אירו באירופה, - מספר זה הוא בגימטריא 'הקם תקים עמו' וכן גימטריה של "כי ה' אלוקיך הולך הוא ההולך עמך לא ירפך ולא יעזבך"- בוודאי ובוודאי יזכה במידה כנגד מידה ובסייעתא דשמיא מיוחדת לשמירה על כל המשפחה, ברכה, הצלחה, פרנסה בכבוד, בני חיי ומזוני, בריאות הגוף והנפש ודורות ישרים מבורכים. התורמים יזכו לכל טוב והצלחה רבה, תהיה לכולם שמירה מן השמים ויתקיים בהם הפסוק 'והריקותי לכם ברכה עד בלי די', אמן.

נענים עכשיו לבקשתו של הגר"י קולדצקי שליט"א>>>

קופת העיר הרב יצחק קולדצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד