ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
היום שאחרי

יציאת הכוחות מעזה: "אסור לזלזל ביכולות המחבלים"

מפקד חטיבת השיריון 188, המכונה גם "עוצבת ברק", אלוף-משנה אור וולוז'ינסקי, תיאר בראיון שהעניק הבוקר לאחר יציאת כוחותיו מרצועת עזה, את תחושות הלוחמים

יציאת הכוחות מעזה: "אסור לזלזל ביכולות המחבלים"
פעילות אוגדה 36 בעזה צילום: דובר צה"ל

אל"מ אור וולוזינסקי, מח"ט 188 בשיריון, אומר הבוקר (חמישי) בראיון בגל״צ‬⁩: "יצאנו מעזה אחרי 70 יום, זה היה אירוע מאוד מאוד מרגש עם רגשות מעורבים, כי בסוף יש עוד 136 חטופים בפנים ומחוייבות מאוד גדולה להחזיר אותם. אתה נלחם ורואה את ישובי העוטף מאחורייך ואויב גדול וחזק מולך והם נופלים וקורסים". 

עוד סיפר אל"מ וולוזינסקי, כי "הרגע הכי קשה היה אירוע פיצוץ אתר יצור האמל"ח של חמאס שאיתרנו. הייתה תקלה מבצעית שכתוצאה ממנו נהרגו 6 לוחמים גיבורים. זה עניין נדיר ואנחנו בשלבים האחרונים של התחקיר. הצוות המשיך בלחימה, לא התלבטתי, זה אנשים מאוד בוגרים".

לפני כחודש אמר בריאיון ל-ynet כי "המלחמה הזו גורמת לכל העם להאמין ביכולות שלנו. כלל ברזל לגבי כל המלחמה הזו - לא היה מקום שרצינו להגיע אליו ולא הגענו". על האויב שפגשה חטיבתו סיפר וולוז'ינסקי כי "ההיערכות של גדוד זייתון הייתה משמעותית יותר משחשבנו. מתוך הבנה שביטחון כוחותינו גובר, השתמשנו ביותר אש ארטילרית וזה עזר לנו לחסל אותו.

ההיערכות באה לידי ביטוי בתעוזה שלהם. רובם באמת פחדנים, כי הם נכנסים ויוצאים ממנהרות, אבל אסור לזלזל בהם וביכולות שלהם".

צה"ל עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד