כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שאלות ותשובות על רפלוקס עם יועצות מטרנה

מטרנה A.R הוא תמ"ל המיועד לתינוקות פולטים שאינם יונקים. המאמר להלן מספק תשובות לשאלות נפוצות על המוצר כפי שנשאלו יועצות מטרנה במרכז לייעוץ תזונתי, החל מלמי מיועדת הפורמולה, מתי להתחיל בשימוש ועד לאופן המעבר אליו והחזרה לשימוש בתמ"ל חלבי רגיל.

שאלות ותשובות על רפלוקס עם יועצות מטרנה
תינוק צילום: PIXABAY

למי מיועדת מטרנה A.R.?

מטרנה A.R פותחה במיוחד עבור תינוקות פולטים שאינם יונקים. הרכבה המיוחד מסייע למזון להישאר בקיבה לזמן ממושך יותר. היא מתאימה לתינוקות מגיל לידה ואילך שחווים פליטות רבות. יש להתייעץ עם רופא הילדים לאבחון, טיפול והתאמת הזנה בהתאם.

מתי מתחילים ומתי מפסיקים את השימוש בפורמלת A.R של מטרנה?

ניתן לתת את מטרנה A.R החל מלידה, כל עוד יש צורך בשל  פליטות מרובות. בדרך כלל, עד גיל 6-12 חודשים מערכת העיכול מבשילה והפליטות פוחתות. יש להיוועץ ברופא באופן פרטני לגבי משך הטיפול הנדרש והעת לחזור לתמ"ל רגיל.

מהן הוראות ההכנה של מטרנה A.R? האם הן שונות מתמ"ל רגיל? 

הכנת מטרנה A.R פשוטה מאוד ודומה להכנת תמ"ל רגילה. יש להוסיף כפית מדידה אחת על כל 60 מ"ל של מים שהורתחו מראש, לערבב היטב ולתת לתינוק.

באיזו פטמת בקבוק כדאי להשתמש עם A.R?

מומלץ לבחור פטמה בהתאם לגיל וליכולת ההאכלה של התינוק. מכיוון שהרכב העמילנים ב-A.R סמיך יותר, רצוי להתאים פטמה שמאפשרת קצב אכילה נוח. ניתן להתייעץ עם רופא הילדים או יועצות מטרנה למציאת הפטמה המתאימה ביותר.

היכן אפשר למצוא ולרכוש את מטרנה A.R?

מטרנה A.R נמכרת ללא צורך במרשם ברשתות הפארם והמרכולים הגדולים, באריזות של 700 ו-400 גרם. כמו כן, היא זמינה במרשם רופא בכל קופות החולים לרכישה בבתי מרקחת.

האם צריך לעבור באופן הדרגתי מתמ"ל אחר ל-A.R?

מומלץ לעבור בהדרגה על מנת לאפשר למערכת העיכול של התינוק להסתגל להרכב החדש. ביום הראשון נותנים בבוקר מנה אחת של A.R ובהמשך היום ממשיכים עם התמ"ל הקודם. בכל יום מוסיפים עוד ארוחת A.R עד השלמת המעבר המלא אליה. 

האם נדרש אישור רפואי לפני מתן מטרנה A.R?

מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא הילדים לפני מתן מטרנה A.R. ההחלטה האם המוצר מתאים צריכה להיעשות על בסיס בדיקה רפואית ואבחון של סיבת הפליטות התכופות.

לסיכום, מטרנה A.R היא אפשרות המותאמת עבור תינוקות שאינם יונקים הסובלים מפליטות ורפלוקס תכופים. מומלץ להיוועץ עם רופא בטרם המעבר אליו, ולבצע זאת באופן מדורג כדי לאפשר הסתגלות הדרגתית של מערכת העיכול. מטרנה A.R נמכרת ברשתות שיווק ופארם, וגם דרך מרשם רופא בקופות החולים. שיחה עם רופא, אחות טיפת חלב וכמובן עם יועצות התזונה של חברת מטרנה, יכולה לסייע בקביעת הפטמה וקצב ההאכלה האופטימליים עבור התינוק ולסייע לכם להשתמש במוצר בצורה היעילה והנכונה ביותר.

* הכתבה כתובה בלשון זכר אך מתייחסת לכל המינים
**חלב אם הינו המזון הטוב ביותר לתינוק

 

מטרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד