כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החזרה לאינפלציה?

זה לא נגמר: עוד חברת ענק מודיעה על התייקרות

ויסוצקי הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים במספר קטגוריות החל מ-1 במרץ | לפני שלושה ימים חברת שטראוס הודיעה כי היא מעלה מחירים החל מתחילת החודש הבא. חלקם יתייקרו עד 7%

זה לא נגמר: עוד חברת ענק מודיעה על התייקרות
אילוסטרציה צילום: אנה קפלן, פלאש 90

חברת התה הפופולרית 'ויסוצקי' הודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים במספר קטגוריות, כך דווח ב'כאן חדשות'. החברה תעלה מחירים החל מ-1 במרץ. הסיבה, כך לטענת החברה, "עליות מחיר בחומרי הגלם והאריזה ובעלויות הייצור והלוגיסטיקה". בחברה הודיעו כי בכוונתם להעלות את מחירי הזיתים ורטבי השקשוקה של זיתא כך שיתייקרו ב-10%, וחליטות התה וסדרת הצ׳יי ב-7%.

יצוין כי לפני ארבעה חודשים החברה דרשה להעלות את מחיר שמן הזית שלה 'זיתא' בשיעור של כ-30%. לאחר ההתייקרות, מחירו של בקבוק שמן זית עומד על 45 שקל. בנוסף להתייקרות זו, החברה גם מבקשת להעלות את המחירים של מוצרי המותג 'בלה איטליה' ב-9%. מ'זיתא' נמסר ל-'N12' כי העלייה במחירים היא כתוצאה מהבצורת הקשה שפוקדת אזורים נרחבים בארץ ובעולם, שהובילה לעלייה דרמטית במחירי שמן הזית.

לפני מספר שבועות דווח כי יבואנית הענק 'שסטוביץ' דורשת עליית מחירים של עשרה אחוזים על כ-15 אחוזים ממוצריה, כאשר ההתייקרות תכנס לתוקפה בחודש הבא. בין היתר החברה מייבאת את מוצרי קולגייט, אג'קס, פלמוליב, ברילה ועוד מאות מוצרים אחרים. בנוסף החברה מייבאת גם את המותגים המוכרים 'תה פומפדור', חטיפי 'פריי', שימורי עגבניות, מיונז ושוקולד 'צ'וקטה'.

ברקע הדברים, ישנו חשש של בנק ישראל מפני התפרצות של רכישות שהיו בהמתנה עד כה שיבואו עם סיום השלב הנוכחי במלחמה. כך אירע בסוף מגפת הקורונה כאשר אנשים יצאו בסבבי רכישות ענקיים שנוצרו בשל הביקושים שהיו עצורים במשך הזמן ובכך גורמים לעליית מחירים.

 

התייקרות העלאת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד