כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הצדדים מרוצים מההסכם

התרופות הגיעו לידי חמאס, אך טרם לחטופים

משרד החוץ הקטרי עידכן כי התרופות הגיעו לידי משרד הבריאות הפלסטיני ברצועה אך טרם הגיע לחטופים. "קטאר, יחד עם שותפיה האזוריים והבינלאומיים, ממשיכה במאמצי התיווך במישור הפוליטי וההומניטרי" נמסר

התרופות הגיעו לידי חמאס, אך טרם לחטופים
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

דובר משרד החוץ הקטרי מאג'ד אל-אנסארי אמר בראיון ל-CNN כי התרופות והציוד ההומניטרי הרפואי הגיעו לידי משרד הבריאות הפלסטיני המנוהל על ידי חמאס ברצועה, אך טרם התקבל אישור על הגעת התרופות אל החטופים. לטענת קטאר בעקבות שיבושים בתקשורת ברצועת עזה, הם לא יכולים לבדוק.

ההסכם שהושג בין הצדדים הינו שגורמים במשרד הבריאות הפלסטיני המנוהל על ידי חמאס הם שיעבירו את התרופות. "קטאר, יחד עם שותפיה האזוריים והבינלאומיים, ממשיכה במאמצי התיווך במישור הפוליטי וההומניטרי" נמסר.

"במהלך השעות האחרונות נכנסו תרופות וסיוע לרצועת עזה, ביישום ההסכם שהוכרז אתמול לטובת אזרחים ברצועה, כולל בני ערובה", כתב דובר משרד החוץ הקטארי ד"ר מג'ד אלאנסרי ב-X.

אל-אנסארי נשאל על האמירות בישראל, שלא יוכלו להבטיח ולדעת בוודאות שהתרופות אכן יגיעו לחטופים, ואמר שכל שהוא יכול להגיד מסיבות ביטחוניות הוא ששני הצדדים היו מרוצים מההסכם הושג, והייתה בקרב הצדדים תקווה שהתרופות אכן יגיעו לאלו שצריכים אותן, החטופים והאוכלוסייה האזרחית בעזה.

 

תרופות קטאר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד