כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
104 ימים בשבי

יום הולדת שנה לכפיר ביבס: תמונתו הוקרנה ושודרה לעולם

במחווה לכפיר ביבס בן השנה שנחטף לעזה, הוקרן על חזית בניין משרד החוץ סרטון וידאו שהופק לציון יום הולדתו וקורא לשחרורו המיידי, כמו גם לשחרור כלל החטופים בעזה

יום הולדת שנה לכפיר ביבס: תמונתו הוקרנה ושודרה לעולם
יום הולדת שנה לכפיר ביבס צילום: אליהו מטלוב, משרד החוץ

משרד החוץ ציין הערב את יום הולדתו הראשון של כפיר ביבס שנמצא כבר 104 ימים בשבי החמאס, יחד עם עוד 135 חטופים המוחזקים בעזה, ביניהם הוריו, שירי וירדן ואחיו כפיר בן הארבע.

במחווה לכפיר בן השנה, הוקרן על חזית בניין משרד החוץ סרטון וידאו שהופק לציון יום הולדתו וקורא לשחרורו המיידי, כמו גם לשחרור כלל החטופים בעזה.

הקרנת כפיר ביבס / אליהו מטלוב, משרד החוץ
בנוסף, הוארה חזית משרד החוץ בצבע כתום, הצבע המלווה את הקמפיין הקורא לשחרור משפחת ביבס הנמצאת בשבי.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "כפיר ביבס הוא הסמל למעשי הזוועה של החמאס שלא היו כדוגמתם מאז השואה. לחטוף תינוק מביתו. נזכור, לא נשכח, נשמיד את חמאס".

עוד אמר השר: "היום ציינתי עם עובדי ועובדות משרד החוץ את יום הולדתו הראשון של כפיר ביבס, התינוק הג'ינג'י המתוק שנמצא כבר 104 ימים בשבי חמאס. החל משעה 18:00 בערב בניין משרד החוץ יואר בכתום עם תמונתו. כסבא לנכדה בגילו, אין דבר כואב יותר מחוסר הידיעה על גורלו ועל גורלם של בני משפחתו. בכל פגישותיי ובשיחותיי המדיניות, אני מעלה בראש סדר העדיפויות את נושא החטופים - למענו, למען אחיו אריאל, הוריו שירי וירדן וכל יתר החטופים. נזכור, לא נשכח ונשמיד את חמאס".

משרד החוץ ישראל כץ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד