י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

בכיר ביהדות התורה נגד דרעי: "מתחנף ללפיד"

מתקפה חריפה בעקבות הצהרתו של יו"ר ש"ס דרעי כי ישב עם יאיר לפיד בממשלה וכי הם "עשו סולחה ביניהם" • גורם בכיר ביהדות התורה: "אלו דברי חנופה שאינם במקומם" • "יאיר לפיד הוא זה שקיצץ בקצבאות הילדים עליהם ש"ס לא מפסיקה לדבר" • וגם בבית היהודי תוקפים: "מר דרעי מטיף לנו שנתיים, והבוקר חשף את פרצופו האמיתי" • סערה

דרעי ולפיד, הילכו שנים יחדיו? פלאש90
דרעי ולפיד, הילכו שנים יחדיו? פלאש90

בעקבות ראיון שהעניק הבוקר (ג') אריה דרעי, בו הצהיר כי אין לו בעיה לשבת בממשלה יחד עם יאיר לפיד, תוקף בכיר ביהדות התורה את דרעי ואומר - "אלו דברי חנופה שאינם במקומם".

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר בראיון לאתר ynet שאין לו בעיה לשבת בממשלה יחד עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. "אין לי בעיה אישית עם לפיד", אמר דרעי, "עשינו סולחה לפני כמה חודשים ואני אהיה מוכן לשבת איתו בממשלה". דרעי הוסיף ואמר - "להבדיל ממנו, אני לא פוסל אף אחד".

גורם בכיר ביהדות התורה תוקף בחריפות את דברי דרעי ואומר: "אלו דברי חנופה שאינם במקומם, יאיר לפיד היה הגורם שבגללו קיצצו בקצבאות הילדים, עליהם, כביכול ש"ס לא מפסיקה לדבר.

"לפיד היה זה שיזם את החקיקה האנטי דתית, והתעמר בכוונה תחילה במגזר החרדי, בכל מקום שרק היה אפשר. מה גם שרק בימים האחרונים אמר לפיד שימשיך בחקיקה האנטי דתית, ולא יישב בממשלה שלא תתערב בתכני הלימוד של הציבור החרדי. מוטב היה שח"כ דרעי לפחות יישב בשקט בנושא זה".

גם בבית היהודי תקפו את דרעי על דבריו ואמרו: "מר דרעי שהטיף לנו במשך שנתיים על כך שאנחנו יושבים בממשלה אחת עם יאיר לפיד שונא החרדים, גילה את פרצופו הבוקר כאשר אמר שאין לו בעיה לשבת עם יאיר לפיד וכן עם ממשלת שמאל קיצונית.

"דרעי מוכר כאחד שאוהב את השררה והכבוד. אך לא ידענו שבקלות כזו היה מוכן לוותר על האידאולוגיה של ש"ס. נזכיר גם לדרעי, שקמפיין "השקופים" אינו מדבר על שכבות הביניים הגבוהות אליהם יאיר לפיד מכוון".

מש"ס נמסר בתגובה: "בעקבות פרשנות מגמתית של גורמים אינטרסנטים על דברי יו״ר ש״ס אריה דרעי הבוקר, להלן הציטוט המדויק: להבדיל ממנו (לפיד) אני לא פוסל אף אחד. אני נגד תרבות של פסילות, הוא ובנט עשו טעות אדירה כשפסלו את החרדים והם מבינים אותה היום. כבר עשינו סולחה בכנסת לפני כמה חודשים. אין לנו בעיה אישית, יש לנו בעיה של דרך וערכים. אם הוא ימשיך מה שעשה לפני שנתיים, עם השנאה, גם אני אתקוף את הדרך שלו. הוא אומר בלי בושה 'אני דואג רק למעמד הביניים'".
לפיד דרעי יהדות התורה שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 72 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד