כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ישי: "אירוע מבזה" • אשר: "בושה לירושלים"

חברי הכנסת החרדים מגיבים בחריפות למצעד התועבה בסיועה של עיריית ירושלים • ח"כ אלי ישי: "מוציא מן הדעת. לאירוע מבזה שכזה אין מקום במדינה יהודית" • ח"כ יעקב אשר: "עיריית ירושלים והעומד בראשה שוברים שיא חדש של חוסר בושה. למרבה הזעזוע בוחר ראש העיר להביא את העיר הקדושה ביותר למקום הנמוך והבזוי ביותר"

אשר וברקת. צלם:פלאש 90
אשר וברקת. צלם:פלאש 90

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' כי עיריית ירושלים מתכוונת לממן ולסייע לקיומו של מצעד תועבה מהסוג הנחות ביותר שיתקיים בעיר הקודש, מגיבים גם חברי הכנסת החרדים בחריפות רבה.

יו״ר סיעת ״יחד״, חה״כ אלי ישי, הגיב: "מוציא מן הדעת לשמוע שעיריית ירושלים מעדיפה להוציא כספים על אירוע מסוכן כזה, במקום להשקיע בחינוך ערכי של הנוער בעיר ובתרבות יהודית. לאירוע מבזה שכזה אין מקום במדינה יהודית".

ח"כ יעקב אשר הגיב: "עיריית ירושלים והעומד בראשה שוברים מדי תקופה שיא חדש של חוסר בושה. למרבה הזעזוע בוחר ראש עיריית ירושלים להביא את העיר הקדושה ביותר לעם היהודי למקום הנמוך והבזוי ביותר. בנוסף לדריכה ברגל גסה על חוקי היסוד של העם היהודי, מזלזל ראש העיר ברוב תושבי ירושלים - מסורתיים, דתיים וחרדים. גם אנשים שאינם שומרי תומ"צ סולדים ממופעי תועבה אלו.

"כל זאת בנוסף לפן השערורייתי והמרתיח, כשבמקום להפנות את כספי הציבור לצרכים אליהם הם מיועדים, כמו לדאוג לילדי הציבור החרדי בשכונות למוסדות ציבור במבנים ראויים, מפנה העירייה סכומי עתק למופעים פרובוקטיבים, כשרוב משתתפיהם מתגוררים בכלל מחוץ לירושלים. מופע הזוועה הזה הוא בושה לירושלים ובושה לעם היהודי".
תועבה יעקב אשר אלי ישי מצעד פריצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד