כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

דרישה מחברת נתיבי ישראל: טפלו בכביש 767 המסוכן

ראש מועצת כפר קמא בפנייה למנכ"ל חברת נתיבי ישראל: "לאחר הגשמים בחודש האחרון, כביש 767 בין כפר קמא וכפר תבור נהפך למפגע בטיחותי חמור". אור ירוק": "על המדינה לדאוג כי תשתיות הכבישים בארץ יהיו בטוחים"

דרישה מחברת נתיבי ישראל: טפלו בכביש 767 המסוכן

בשבוע שעבר, שלח ראש מהמועצה המקומית כפר קמא זכריא נאבסו, מכתב פנייה מנכ"ל חברת נתיבי ישראל מיכה קופילובסקי בדרישה לטפל בכביש 767 המסכן את הנוסעים בו.

את המכתב שלח ראש המועצה בעקבות הגשמים הרבים שירדו לאחרונה, אשר הרעו את מצבו של הכביש: "לאחר הגשמים בחודש האחרון, כביש 767 בין כפר קמא וכפר תבור נהפך למפגע בטיחותי חמור", כתב נאבסו וציין מדוע: "בספירה אישית שלי יש בכביש 76 בורות שמהווים סכנה ממשית לנוסעים ולרכבים".

במכתבו, הוסיף ראש המועצה כי "אין שוליים בכל קטע הכביש וחשוך מאד". המשמעות היא, כי הנוסעים בכביש בלילה וכן הנוסעים הנאלצים לעצור עצירת חירום בכביש, מסכנים את חייהם.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, בין השנים 2014-2003 התרחשו 29 תאונות דרכים בקטע דרך זה, אדם אחד נהרג ועוד 66 בני אדם נפגעו בתאונות דרכים אלו.

עמותת אור ירוק: " על המדינה לדאוג כי תשתיות הכבישים בארץ יהיו בטוחים עבור המשתמשים בהם בכדי להציל חיי אדם. יש להתקין תאורה לאורך הכביש ולהסדיר שוליים רחבים מספיק בצדי הדרך בכדי לאפשר לנוסעים בו לעצור בצורה בטוחה במקרה חירום".

מחברת נתיבי ישראל נמסר בתגובה: "כבר עם הפסקת הגשמים פעלה חברת נתיבי ישראל בכביש 767 לריבוד הכביש וסתימת הבורות שנגרמו מנזקי הסערה, וממשיכה בהתאם לתנאי מזג האוויר- חשוב לציין כי בזמן שיורדים גשמים וקיימת במקום טמפרטורה נמוכה מדי, לא ניתן לרבד הכביש עם חומרים חמים ויש להתאים את העבודות בהתאם לכך.

"חברת נתיבי ישראל אחראית על כ- 8000 ק"מ של כבישים ברחבי הארץ מדן ועד אילת, ופעלה לאורך כל ימי הסערה לטיפול בכבישים, עם מאות כלים הנדסיים וכוח אדם מיומן. לאחר הסערה, ממשיכה חברת נתיבי ישראל לטפל בכבישים שניזוקו מנזקי הגשמים בפרק זמן כה קצר, ופועלת במספר כבישים בו זמנית על מנת שהכבישים יתוקנו במהרה וזאת בהתאם לתנאי מזג האוויר".
אור ירוק תנועה רכב כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד