י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אתם תמשיכו להילחם בי"

בשידור חי: נתניהו התעמת עם העיתונאים ועקץ

"אני אמשיך להילחם בחמאס, ואתם תמשיכו להילחם בי, זו חלוקת העבודה". כך ראש הממשלה נתניהו בעימות הערב עם העיתונאי ספי עובדיה. קודם לכן התעמת עם העיתונאי יאיר שרקי | צפו בתיעודים

בשידור חי: נתניהו התעמת עם העיתונאים ועקץ
יאיר שרקי/ נתניהו/ספי עובדיה צילום: צלמי פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נקלע הערב (חמישי) לעימות עם שני עיתונאים ששאלו אותו שאלות שלא נעמו לו. תחילה היה זה כתב 'חדשות 12', יאיר שרקי שלטעמו שאל באריכות מדי. 

נתניהו קטע את שאלתו ואמר לו: "אתה שואל כל כך הרבה שאלות, תחליט שרקי, היו שם שש הנחות". שרקי השיב לנתניהו: "אדוני היו שתי שאלות אני בטוח שתוכל להתמודד איתן. ציטטתי את שר הביטחון והרמטכ"ל שלך".

בהמשך, לשאלת העיתונאי ספי עובדיה מ'חדשות 13', "שאלה אישית ברשותך, הציבור היה רוצה גם להיחשף לפן אישי של מנהיגיו, כשאתה עולה על יצועך האם אתה אומר לעצמך או מתחרט על טעיות מסוימת שהיית רוצה לשתף בה את הציבור, על דברים שקרו לפני השבעה באוקטובר, או מעט לפני או הרבה לפני או שאתה סבור גם בינך לבין עצמך שאתה חף מכל טעות ושיתר ההנהגה היא האחראית למצב שאליו הגענו, אם תרצה לשתף בזה את הציבור, לדעתי זה יכול להיות מעניין". לשון השאלה.

נתניהו הרעם והגיב לו: "עצם הדרך שבה בחרת להציג את השאלה שלך, נועדה בעצם להכתים, לשלול, כך אתה עושה, ספי, אני מקשיב לך ואני שומע אותך באולפנים, אני חושב שאין מישהו שהוא חף מטעויות בוודאי לא אני, אין דבר כזה. ואמרתי לא פעם, האנושיות שלכם נבחנת ערב ערב באולפנים".

"אני מדבר עליך", הוסיף ראש הממשלה לעקוץ, "אני רוצה לדבר עליך, אני אמשיך להילחם בחמאס, ואתם תמשיכו להילחם בי, זו חלוקת העבודה. אין אף טעות שלך? כשאתה תיתן את מונולוג הטעויות שלך אני אשמח לשמוע", הוסיף נתניהו לקינוח. 

הקולגות מיהרו לתקוף את ראש הממשלה על הדברים ועל הסגנון שלא ערב לאוזנם.

בנימין נתניהו עימות מסיבת עיתונאים מלחמת חרבות ברזל ספי עובדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד