ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הבוגר השישי מהתיכון

אוריה הי"ד הובא למנוחות: "קשה לי לחשוב שלא אזכה לראות אותך מתחתן"

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל הובא למנוחות סמ"ר אוריה איימלק גושן הי"ד מחטיבת גבעתי שנפל אמש נפל במהלך קרב בדרום רצועת עזה

הלוויה צבאית+
הלוויה צבאית+ צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
אוריה איימלק גושן הי"ד הובא למנוחות היום (חמישי) בבית העלמין שבהר הרצל, לאחר שנפל בקרב בדרום רצועת עזה והוא בן 21. אוריה הוא הבוגר השישי של בית הספר הימלפרב בירושלים שנפל במלחמה.
אחיו ספד לו ואמר כי "תמיד היית הגיבור שלנו, ועכשיו אתה גיבור לאומי. נפלת על קידוש השם, ואנחנו יודעים שאתה נמצא בעולם שכולו טוב". אימו, יפית הספידה בדמעות: "קשה לי לחשוב שלא אזכה לראות אותך גדל, מתחתן וממשיך להפיץ את אורך בעולם. תמיד אמרתי איזה אבא נהדר אתה תהיה ואזכה לנכדים עם לב זהב כמו שלך".

"אני חושב שאין כמו עם ישראל", אמר אביו, איוב, "אנחנו לא יודעים לנצל את הכוח שיש לעם ישראל. תקשיבו לרחשי הלב של העם, שבסך הכל לא רוצה כיסא וכסף, הוא רוצה לחיות בשקט בלי שנאה ובלי פחד".
עוד ספד לו גד ספקטור, ראש המכינה הקדם צבאית חנתון, שאוריה הי"ד למד בה: "אוריה ז"ל היה הדבק של הקבוצה. העולם יהיה עצוב יותר וטוב פחות בלעדיו. הלב שלנו נשבר. כל חניך או חניכה במחזור אהבו אותו, התחברו אליו והעריכו את הדרך שעשה. הוא היה בחור מצחיק, רגיש, עם חיוך גדול ולב ענקי וסקרן. הוא היה איש של אנשים, איתגר אותנו כל פעם מחדש בחשיבה שלנו. היתה לו עדינות נפש מצד אחד וכריזמה ועוצמה מאידך. ילד קסם ממשפחה מיוחדת שישאיר אותנו עם הרבה געגוע".
הלוויה הלוויה צבאית חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד