כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בני היכלא: 150 נגידי צאנז התכנסו במלון לשבת

הועידה השנתית לתומכי היכלי התורה של חסידות צאנז התקיימה במלון 'באלי' בטבריה בהשתתפות כ-150 גבירים • צפו

צילום: משה גולדשטיין
צילום: משה גולדשטיין

למעלה מ-150 נגידים התכנסו לוועידת שבת 'בני היכלא' של חסידי צאנז. זו השנה השלישית בה נערכת הועידה השנתית עבור תומכי היכלי התורה והחסד של החסידות.

במסגרת השבת משתתפים למעלה מ-150 תומכים ונגידים בימים מלאי עונג ושמחה, שהתקיימו השנה במלון 'באלי' בטבריה, שם התקבלו התורמים באירוח מלכותי ובהפקה מושקעת ביותר ע"י מנהלי המוסדות הרב בר יוחאי שמעון והרב זאב קליין.

כבר בצהרי יום חמישי התכנסו האורחים לקבלת פנים, לאחריה נערך פאנל אודות 'התקשורת ותפקידה במערכת הבחירות' בהשתתפות פרשנים ואנשי פרסום בכירים, ובהנחייתו של מנכ"ל 'זמן' חיים קליגר.

בשעות הערב החל ה'שבת זיץ' שנמשך משך שעות ארוכות לתוך הלילה, עם הבעלי מנגנים דודי קאליש, ארלה סאמעט, ילד הפלא ארי רייך ומקהלת 'מלכות' בשילוב עם כליזמר.

בבוקר יום השישי נשא דברים בפני האורחים הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק, כשלאחר מכן השתתפו האורחים ב'יריד השבת' בו הוצע להם מיטב מאכלי ומצרכי השבת, מתנות לילדים ועוד.

את השבת המיוחדת עברו התורמים בנעימים בהנחייתו של הרב ישראל שטרן מלונדון, ובהשתתפותם של הזמרים דודי קאליש, יענקי דאסקל, מוטי שטיינמץ ומקהלת 'מלכות' בהרכב מיוחד בניצוחו של רפנחס ביכלר – שהנעימו את מהלך השבת, כמו כן השתתף ונשא דברים בן האדמו"ר - הגאון רבי יוסף משה דב הלברשטאם ראש רשת ישיבות צאנז שהביא את ברכת אביו האדמו"ר למעמד.

































































































































בני היכלא צאנז חסידים טבריה שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד