כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
ההרוג השני באירוע

אורי ג'רבי הי"ד נפטר מפצעיו: "זה מכה קרוב"

 אורי, בן 20 מהרצליה, לוחם בסיירת גבעתי, נפטר לאחר שנפצע לפני יומיים בקרב בדרום רצועת עזה | הלוויתו היום בבית העלמין בהרצליה

אורי ג'רבי הי"ד נפטר מפצעיו: "זה מכה קרוב"
אורי ג'רבי הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שישי) הותר לפרסום כי אורי ג'רבי, לוחם בגבעתי מהרצליה, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע לפני יומיים בהיתקלות עם מחבלים בחאן יונס והוא בן 20 במותו. "ואז זה מכה קרוב... ילד שאת מכירה מאז שהיה אולי בן ארבע", ספדה לו שרון, חברת המשפחה, "משפחה שבביתה ביקרנו המון פעמים במשך שנים. בן מוצלח לאישה מופלאה, עדינה וטובת לב ולאבא מקסים וחייכן. בלתי נתפס. אורי ג'רבי, יהי זכרך ברוך ?".

באותו אירוע בו נהרג אורי ג'רבי, נפל גר סמ"ר אוריה איימלק גושן הי"ד. הלוויתו של אורי ז"ל תיערך היום (שישי) בבית העלמין הצבאי בהרצליה. משפחתו של אורי ז"ל תשב שבעה ברחוב רחבעם זאבי 8 בהרצליה.

ראש עיריית הרצליה ספד לו: "העיר הרצליה כואבת ואבלה על נפילתו של סמ"ר אורי ג'רבי הגיבור. אורי נלחם למען המדינה שכל כך אהב, והכאב הוא קשה מנשוא. אנו מחבקים את בני המשפחה ומשתתפים בצערם. יהי זכרו ברוך".

בתיכון הראשונים בו למד מסרו לכלל התלמידים וההורים ככי "הורים יקרים, בכאב גדול ובעצב אנו מודיעים על נפילתו של בוגר בית הספר, לוחם גבעתי אורי ג'רבי ז"ל. משפחת תיכון הראשונים כואבת ומחבקת את משפחת ג'רבי עם נפילתו של הבן אורי, אח של יובל מהשכבה שלנו, מכיתה י"ב 12. הלווייתו תתקיים היום. בואו נלווה יחד את מסע הלוויה עם דגלי ישראל, ויחד נחלוק לו כבוד אחרון".

מתחילת המלחמה נהרגו 530 לוחמי צה"ל, 194 מהם בתמרון הקרקעי - יהי זכרם ברוך.

חייל נהרג עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד