כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המערכת הפוליטית: אין בטחון גם בתל-אביב

ליברמן ובנט מאשימים את אבו מאזן • בוז'י הרצוג: "אין תחושת ביטחון לא בירושלים, לא בעוטף עזה ולא בתל אביב"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

שר החוץ, אביגדור ליברמן, הגיב הבוקר (ד') לפיגוע, ואמר כי ״מי שעומד מאחרי הפיגוע הם גם מי שעומדים מאחרי המהומות ברהט ועמדו מאחרי גל הפיגועים בירושלים: אבו-מאזן, הנייה, ראאד סאלח, חנין זועבי, אחמד טיבי ושותפיהם. כולם חלק מאותו מהלך של ערעור על זכותה של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית, וזה לא משנה מבחינתם אם זה ביהודה, בשומרון, בנגב, בגליל, בת״א או בירושלים. כולם חלק מאותה זרוע שמטרתה לחסל את המדינה היהודית״.

השר וחבר הקבינט נפתלי בנט אמר: ״האחראי לפיגוע הטרור בתל אביב הבוקר הוא אותו אדם שנצפה צועד בחברת מנהיגי העולם רק לפני שבוע בפאריז. כשאבו מאזן מסית יומם וליל בטלויזיה נגד היהודים, כשאבן מאזן קורא כיכרות על שם רוצחים ונותן פרסים כספיים לרוצחי יהודים, הוא הופך עצמו לדילר של הסכינים והמחבלים הם רק שלוחיו. ממשלת ישראל חייבת לעצור כל הזרמת כספים לטרוריסט אבו מאזן כל עוד הוא ממשיך למממן משפחות מחבלים, מילים לא מספיקות״.

יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, אמר: "צה"ל, השב"כ והמשטרה יקבלו מאיתנו גיבוי מלא למלחמה חסרת פשרות בטרור בכל מקום שבו יש איום על ישראלים, בגבולות המדינה ומחוץ להן. אין היום תחושת ביטחון לאזרחי ישראל, לא בירושלים, לא בעוטף עזה ולא בתל אביב, ואנחנו נשנה זאת בהתנהלות תקיפה ונחושה מול ארגוני הטרור וראשיהם".

יו״ר ועדת החוץ והביטחון, ח״כ יריב לוין הגיב: ״פיגוע הדקירה במרכז תל אביב הבוקר הוא תזכורת נוספת לכך שאנו נמצאים במערכה בטחונית מתמשכת, ולכך שארגוני הטרור הרצחני ממשיכים בשגרת תכנון הפיגועים ובנסיונות לפגוע בביטחון של כל אחת ואחד מאיתנו. ארגוני הטרור לא יצאו לפגרת בחירות ואנו נמשיך להילחם בהם בחופש פעולה מלא גם בתקופה זו, מתוך אחריות ומסר ברור לצד השני שאנחנו דרוכים להגן על אזרחינו ולבוא חשבון עם אלו הבאים לפגוע בנו. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים.״

אלוף (מיל') יואב גלנט, מס' 2 ברשימת מפלגת כולנו התייחס לפיגוע הדקירה בת"א ואמר: ״ביטחון הוא הרתעה ופעולה. יש להגן על כל מקום בו מונף דגל ישראל. אסור לעבור לסדר היום על טילים מעזה. אסור לעבור לסדר היום על דריסה בירושלים. אסור לעבור לסדר היום על דקירה בתל אביב. אני מאחל לפצועים החלמה מהירה״.

יו"ר מפלגת "יחד", ח״כ אלי ישי הגיב: "מי שלא נתן גיבוי למשטרה מול המהומות ברהט, מי שלא עצר את השתוללות הדקירות בירושלים, הוא זה שאחראי לחולשה הנמשכת מול הטרור. יש קשר ישיר בין הפיגוע בגשר מעריב לבין הפקרת הבטחון האישי בחלקים רבים בדרום העיר. הפיגוע הזה - תוצאה ישירה של הגמגום מול האוייב".
הרצוג טרור תל אביב עזה פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד