כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"תילחמו בכל הכוח נגד קיום מצעד התועבה"

לקראת משבר קואליציוני בירושלים? מכתב חריף של נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן ורבה של העיר העתיקה הגר"א נבנצל, קורא לחברי מועצת העיר ירושלים לצאת למלחמה • על הפרק: כוונתה של עיריית ירושלים לממן מצעד תועבה בחודש הבא במרכז העיר • "הצביעו נגד תקציב התרבות בסך 100 מיליון, ומנעו את החרפה" דורשים הרבנים • המכתב

הגר"ש כהן, צילום: דוד זר
הגר"ש כהן, צילום: דוד זר

בעקבות הסערה שהתעוררה אתמול, לאחר הפרסום כי בכוונתה של עיריית ירושלים לממן מצעד תועבה במרכז העיר, פונים נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן ורבה של העיר העתיקה הגר"א נבנצל במכתב מחאה לחברי מועצת העיר ירושלים בבקשם לעשות כל שביכולתם להיאבק במצעד.

במכתב מבקשים הרבנים מחברי המועצה להתנגד לאישור תקציב התרבות של העיר, ממנו יתוקצב המצעד, בסך של כ-100 מיליון ש"ח.

"אנא התאחדו בכוחות משותפים", כותבים הרבנים לחברי המועצה, "להסיר מכשול מבית ישראל וחרפה מעיר הקודש. כי המתרשל בדבר זה עלול ח"ו ליתן את הדין על התוצאות כדברי חז"ל".

כזכור, אמש דווח בבחדרי חרדים כי במסגרת אירועי פסטיבל החורף השנתי של ירושלים הנקרא "שאון חורף" המתקיים במשך ארבע ימי שני עוקבים בחודש פברואר, יתקיים מצעד תועבה ראשון מסוגו בירושלים, שאין כאן הבמה לפרט את מאפייניו, במימון וסיוע עיריית ירושלים.

למצעד צפויים להגיע משתתפים מכל רחבי העולם והארץ, מה שצפוי להגביר את הפרובוקציה בלב ליבה של ירושלים.

זאת הפעם הראשונה שעיריית ירושלים משתתפת במימון של מצעד מסוג זה. 'בחדרי חרדים' לא היה מעניק חשיפה לאירוע תועבה שכזה, אם לא מעורבותה של עיריית ירושלים, והחציה החמורה של הסטטוס קוו בעיר.


המכתב:
הגרש כהן מצעד התועבה ירושלים מועצת העיר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד