י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"הגיע הזמן לשחוט יהודים"; כתב אישום הוגש היום

כתב אישום בגין הסתה לאלימות הוגש היום נגד איש דת מוסלמי שקרא בהר הבית: "אני אומר ליהודים במפורש: הגיע הזמן לשחוט אתכם, ולהילחם בכם"

"הגיע הזמן לשחוט יהודים"; כתב אישום הוגש היום


פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ד') לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד עומר אבו סארא, איש דת בן 49 ממזרח ירושלים, בגין הסתה לאלימות ואיסור פרסום הסתה לגזענות בעקבות נאום שנשא בהר הבית לפני כחודשיים.

כתב האישום הוגש באישורו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, וזאת נוכח אופי העבירות המיוחסות לנאשמים המשיקות לחופש הביטוי.

ביום שישי ו' כסלו, נשא אבו סארא דברים במסגד אל קבאלי בהר הבית, בדבר "תכונותיהם של היהודים על פי הקוראן", ודבריו לוו בקריאות תמיכה מצד קהל שומעיו. אבו סארא אף צולם בעודו נואם במצלמת וידאו ולמחרת הועלה הנאום לאתר האינטרנט You Tube בערוץ Aqsa Call.


המטיף עומר אבו סארא במסגד אל-אקצא: "הטבח של יהודים הוא קרוב"

במהלך נאומו, נאמרו, בין היתר, הדברים הבאים: "ואני אומר את זה ליהודים במפורש הגיע הזמן לשחוט אתכם, הגיע הזמן להילחם בכם, הגיע הזמן להרוג אתכם, ואנחנו בעזרת ה' נוכל להם אנחנו והמוסלמים וצודקים ונאמנים, וחיילי מדינת הח'ליפות האסלאמית שתגיע לארץ זו לשחרר אותה מהטינוף שלכם והיום הזה קרוב ..."

"זרז את היום הזה יא אללה, זרז את היום של היהודים יא אללה, זרז את יום הריגתם, זרז את יום הלחימה בהם, זרז את יום שחיטתם, זרז את היום בו נטהר את אל אקצה מהטינוף שלהם, זרז את היום בו תקום מדינת הח'ליפות האסלאמית ויום ההכרה בח'ליפה של המוסלמים. ה' תהיה עם המוג'אהדים בכל מקום ותתמוך...".

בית המשפט בראשות השופטת ג'ויה סקפה שפירא קיבל את בקשת הפרקליטות והורה על הארכת התנאים המגבילים עד תום ההליכים.
הר הבית מוסלמים שחיטה אנטישמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד