י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

משבר קואליציוני בי-ם: ש"ס תתנגד לתקציב

ירושלים מלחמה: לאחר מכתבו החריף של הגר"ש כהן שנחשף לראשונה בבחדרי חרדים בו הוא קורא לחברי המועצה להיאבק בקיום מצעד התועבה, בש"ס החליטו להצביע נגד • סך התקציב: 100 מיליון ש"ח • ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות עם צמרת ש"ס • סגן רה"ע צביקה כהן לבחדרי: "בהוראת הגר"ש כהן נתנגד מחר לתקציב בועדת הכספים"

ברקת וחרדים, פלאש90
ברקת וחרדים, פלאש90

משבר הקואליציוני בעירית ירושלים בעקבות מצעד התועבה הצפוי להתקיים בחודש הבא, לראשונה במימון תקציב התרבות בעיריית ירושלים.

לאחר שבשעה האחרונה התפרסם לראשונה מכתבו של נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן, הוחלט בש"ס להתנגד לאישור תקציב התרבות בסך 100 מיליון ש"ח בועדת הכספים מחר, עד לביטול המצעד.

סגן ראש העיר צביקה כהן אומר ל'בחדרי חרדים' כי לאחר התייעצות עם נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, הוחלט להתנגד מחר לתקציב התרבות שיגיע לאישור ועדת הכספים ומועצת המליאה בירושלים.

לבחדרי חרדים נודע כי לאור פרסום מכתבו של נשיא מועצת החכמיםף נערכו בשעות האחרונות התייעצות קדחתנית בקרב צמרת ש"ס הארצית, יחד עם נשיא המועצת. וכאמור, הוחלט להתנגד מחר.

מוקדם יותר היום פנו נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן ורבה של העיר העתיקה הגר"א נבנצל במכתב מחאה לחברי מועצת העיר ירושלים בבקשם לעשות כל שביכולתם להיאבק במצעד.

במכתב מבקשים הרבנים מחברי המועצה להתנגד לאישור תקציב התרבות של העיר, ממנו יתוקצב המצעד, בסך של כ-100 מיליון ש"ח.

"אנא התאחדו בכוחות משותפים", כותבים הרבנים לחברי המועצה, "להסיר מכשול מבית ישראל וחרפה מעיר הקודש. כי המתרשל בדבר זה עלול ח"ו ליתן את הדין על התוצאות כדברי חז"ל".

כזכור, אמש דווח בבחדרי חרדים כי במסגרת אירועי פסטיבל החורף השנתי של ירושלים הנקרא "שאון חורף" המתקיים במשך ארבע ימי שני עוקבים בחודש פברואר, יתקיים מצעד תועבה ראשון מסוגו בירושלים, שאין כאן הבמה לפרט את מאפייניו, במימון וסיוע עיריית ירושלים.

זאת הפעם הראשונה שעיריית ירושלים משתתפת במימון של מצעד מסוג זה. 'בחדרי חרדים' לא היה מעניק חשיפה לאירוע תועבה שכזה, אם לא מעורבותה של עיריית ירושלים, והחציה החמורה של הסטטוס קוו בעיר.
ברקת ירושלים תקציב תרבות מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד