כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

מחאת התועבה: יהדות התורה וש"ס יתכנסו יחד

בעקבות סערת מצעד התועבה הממומן על ידי עיריית ירושלים, ועקב הכרעתו של נשיא מועצת חכמי התורה להתנגד בהצבעה על התקציב, יקיימו הסיעות החרדיות מחר בבוקר דיון משותף • גורם בכיר ביהדות התורה ל'בחדרי חרדים': "לפי התנהלות ראש העיר ניר ברקת - שלמות הקואליציה נתונה בסכנה"

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

בהמשך לחשיפת 'בחדרי חרדים' על מכתב החריף ששיגר הערב (ד) נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הגר"ש כהן, לחברי מועצת עיריית ירושלים להתנגד מחר בהצבעה על תקציב התרבות של העירייה בסכום של 100 מליון שקל, מכיוון שמכספים אלו אמורים לממן את מצעד התועבה בחודש הקרוב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מחר בשעות הבוקר יתכנסו לישיבה משותפת סיעות ש"ס ויהדות התורה בעיריית ירושלים, כדי לדון כיצד לפעול ביום ההצבעות לאחר הוראתו של נשיא מועצת החכמים.

מוקדם יותר היום אמר סגן ראש העיר ירושלים, צביקה כהן, בשיחה עם בחדרי חרדים, כי יתנגד מחר בהצבעה על תקציב התרבות כהוראת נשיא מועצת החכמים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר הערב גורם ביהדות התורה בעיריית ירושלים כי בישיבה מחר ידונו במספר נושאים נוספים בתקציב העירייה שיש בהם פגיעה בציבור החרדי בעיר. הגורם הוסיף שלפי התנהלות ראש העיר ניר ברקת - שלמות הקואליציה נתונה בסכנה.

במכתב שפורסם לראשונה היום בבחדרי חרדים, מבקשים הרבנים מחברי המועצה להתנגד לאישור תקציב התרבות של העיר, ממנו יתוקצב המצעד, בסך של כ-100 מיליון ש"ח.

"אנא התאחדו בכוחות משותפים", כותבים הרבנים לחברי המועצה, "להסיר מכשול מבית ישראל וחרפה מעיר הקודש. כי המתרשל בדבר זה עלול ח"ו ליתן את הדין על התוצאות כדברי חז"ל".
תועבה מצעד עירייה תקציב מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד