כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עצר את הקמפיין

דה סנטיס פורש מהפריימריז בארה"ב ותומך בטראמפ

רון דסנטיס הודיע כי הוא פורש מהפריימריז. הודעתו של מושל פלורידה על תמיכתו בטראמפ, תחזק עוד יותר את הנשיא לשעבר נגד ניקי היילי המתמודדת מולו על תפקיד יו"ר המפלגה הרפובליקנית

דה סנטיס פורש מהפריימריז בארה"ב ותומך בטראמפ
רון דה סנטיס צילום: לשכתו

מושל פלורידה, רון דה סנטיס, עצר את הקמפיין שלו למועמדות יו"ר המפלגה הרפובליקנית והודיע ​​כי יתמוך בדונלד טראמפ. בהודעת הפרישה אמר המועמד שהוצב במקום השני, "ברור שרוב מצביעי הפריימריז הרפובליקנים רוצים לתת לדונלד טראמפ הזדמנות נוספת".

מושל פלורידה המשיך ואמר: "היו לי חילוקי דעות עם דונלד טראמפ לגבי נגיף הקורונה", אבל "טראמפ טוב יותר מהנשיא היוצא הנוכחי, ג'ו ביידן".

"לו היה משהו שאני יכול לעשות כדי להביא לתוצאה חיובית, יותר ראיונות, הייתי עושה את זה, אבל אני לא יכול לבקש מהתומכים שלנו לתת מזמנם ומכספם אם אין לנו דרך לניצחון. בהתאם לכך, אני משעה היום את הקמפיין שלי", אמר מושל פלורידה בן ה-45.

דסנטיס זכה ב-21% מהקולות באיווה, בעוד שהנשיא לשעבר זכה ב-51% מהקולות. הודעתו על השעיית הקמפיין שלו מגיעה יומיים לפני הבחירות המקדימות הרפובליקניות בניו המפשייר.

הודעתם של דסנטיס על תמיכתו בטראמפ תחזק עוד יותר את מאמצי הנשיא לשעבר נגד יריבו ביידן, שגרירת ארה"ב לשעבר באו"ם, ניקי היילי, תנסה לנצח את טראמפ אך סיכוייה קלושים.

 

דונלד טראמפ בחירות בארצות הברית ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד