ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
אטימות ורשעות

"כמו בהמות" • אם ואח שכולים נסערים אחרי שהותקפו

אמו של יונתן סמרנו הי"ד שנרצח וגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה, מספרת כי הותקפה על ידי מפגינים מתנגדי הממשלה: "הם הקיפו לי את הרכב וצרחו עלי ׳ביביסטית׳. יש הרבה אנשים ששמים חולצות של החטופים והם בכלל לא קשורים לחטופים"

"כמו בהמות" • אם ואח שכולים נסערים אחרי שהותקפו
האם ובנה מתאבלים לאחר קבלת הבשורה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

איילת סמרנו, אמו של יונתן סמרנו הי"ד שנחטף ונרצח בעזה, מספרת כי הותקפה על ידי מתנגדי הממשלה כשחלפה בתל אביב בחוסר רגישות מוחלטת ובאכזריות מבישה ובלתי נתפסת.

"החלטנו על מחאה שקטה מול בית ראש הממשלה, היא הייתה מחאה שקטה מבחינתנו, המשפחות. הרעיון היה לייצר מחאה שקטה שהשקט שלה זועק. ביקשנו שיכבדו את רצון המשפחות ליצור מחאה שקטה ושאם רוצים להגיע - שיגיעו לתמוך בנו ובאופן המחאה שלנו, בלי מסרים פוליטיים ובלי רעש. אני הלכתי משם בארבע וחצי, החלטתי שאני פורשת כמו רוב המשפחות כי הגיעו כל מיני אנשים שתופסים עלינו טרמפ", סיפרה בראיון לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל'.

עוד הוסיפה לספר, "זה לא רק שם, זה בכל מיני מקומות, יש הרבה אנשים ששמים חולצות של החטופים והם בכלל לא קשורים לחטופים, ומביעים אג׳נדה פוליטית על חשבון הילדים החטופים שלנו. הבטן שלי מתהפכת מאנשים כאלה, אנחנו בסך הכל רוצים שיתמכו בנו, לא שינצלו את זה. באחד הפעמים הקיפו אותנו מפגינים, סליחה על הביטוי, כמו בהמות, עם שלטי ׳די לכיבוש׳, והדביקו לנו על הרכב שלטים".

"הבן שלי יצא אליהם וצרח: "אח שלי חטוף ונרצח בעזה!", וזה פשוט לא הזיז להם. הם פשוט עטו עלינו וצרחו עלינו ׳ביביסטים, בהמות, לכו הביתה׳, בשלב הזה גם אני יצאתי אליהם ואמרתי להם שהם לא יקראו לנו ככה והצגתי את עצמי, אמרתי להם שהבן שלי חטוף ונרצח, זה לא הזיז להם! הם הוציאו טלפונים והתחילו לצלם אותנו", תיארה האם.

גם יאיר, אח של יונתן סמרנו הי"ד שנחטף ונרצח, התראיין לינון מגל בתוכנית 'הפטריוטים' ב'ערוץ 14' וסיפר כי המוחים נשאו שלטים 'מסתכלים לכיבוש בעיניים': "זה הוציא אותי מדעתי. אח שלי נרצח בעזה, זה הגיוני להרים שלטים כאלה? הגופה של אחי עדיין חטופה", שיתף בכאב.

חטופים מלחמת חרבות ברזל הפגנת מחאה ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד