י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הנהלת 'מכבי' התארחה ב'עזרה למרפא' • צפו

יו"ר עזרה למרפא הרב אלימלך פירר אירח במשרדו את הנהלת מחוז המרכז במכבי • "זכות עבורנו שהרב פירר מחזק את העשייה של מכבי למען בריאות הציבור"

הנהלת 'מכבי' התארחה ב'עזרה למרפא' • צפו

לקראת פתיחת המרכז הרפואי הגדול של מכבי שירותי בריאות בלב העיר בני ברק – סמוך לגן ורשה, נפגשה השבוע ראשת מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, הגב' דבורה חסיד – יחד עם מנהלי המחוז ומרחב בני ברק – עם יו"ר ארגון 'עזרה למרפא', הרב אלימלך פירר, על מנת להעמיק את שיתופי הפעולה האפשריים לרווחת מבוטחי מכבי בעיר.

ראשת המחוז הציגה בפני הרב פירר את תוכניות המרכז הרפואי החדש של מכבי בעיר, שבנייתו הולכת ומסתיימת בימים אלו, כאשר בתקופה הקרובה תחל עבודות הפנים על מנת לעמוד בלוח הזמנים שנקבע לפתיחת המרכז הרפואי הגדול והמתקדם בלב העיר בני ברק.

כן הציגה את השירותים הרפואיים הרבים שיינתנו במרכז הרפואי החדש המתפרס על פני 6,500 מ"ר וכולל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם השירותים הרפואיים הטובים ביותר, מעבדה, מכונים ובית מרקחת שימנעו מתושבי העיר את הצורך להיטלטל למכונים רפואיים מרוחקים יותר. פתיחתו תאפשר למבוטחי מכבי ליהנות מחוויית שירות מתקדמת עם טובי הרופאים, בבניין חדש ומרווח עם מכשור וטכנולוגיה הכי מתקדמים. בין היתר יהיו במרכז הרפואי החדש מכון שמיעה, מכון לריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, יורחבו שירותי מכון הלב והסוכרת ועשרות רבות של חדרי רופאים מומחים. כן ציינה את ההשקעה הרבה שנעשתה על מנת להתאים את המרכז החדש לאורח חייהם וצרכיהם של ציבור תושבי העיר, כאשר בכל העת מתייעצים במכבי עם רבני העיר שליט"א ומורי הוראה, על מנת לפתור כל ספק וקושי שעלול להתעורר.

הרופאה המחוזית, ד"ר סיגל רינגל, לה ניסיון רב שנים עם המגזר החרדי, הציגה בפני הרב פירר את תוכניות הפעלת המוקדים שיהיו במרכז הרפואי החדש, בהם מוקד נשים, מוקד לאשפוז יום ומוקד חירום שיופעל עד לשעות הלילה המאוחרות. במרכז הרפואי החדש אף ייפתח חדר ניתוח לביצוע ניתוחים קטנים והליכים רפואיים שונים.המרכז החדש יכלול גם מרחב גדול יותר של שירותי מכבידנט, ויתווספו בו עמדות טיפול, זאת בנוסף לשירותי מכבי טבעי שיינתנו אף הם במקום.

אחראי בקרת בתי החולים במכבי, ד"ר לורין גרימברג, העלה נושאים רבים הקשורים לאשפוז בבתי החולים. בנושא זה סוכם כי הנהלת המחוז והצוות הרפואי ביחידת בקרת בתי חולים בראשותו של ד"ר גרימברג יפעלו בערוץ ישיר מול הרב פירר להתייעצות בסוגיות גורליות ומצילות חיים, על מנת להעניק למבוטחי מכבי את השירות הרפואי הטוב והמקצועי ביותר – בסיוע ובהכוונה של הרב אלימלך פירר.

בתום המפגש שארך כשעה והשתתפו בו גם מנהל מרחב בני ברק החדש מר אליהו עובדיה ומנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר ומנהל הכספים המחוזי מר קובי לוי, סיכם יו"ר עזרה למרפא, הרב אלימלך פירר, ואמר כי הוא מודע לעוצמתה של מכבי בבני ברק כאשר למעלה מ-50 אחוז מתושבי העיר מבוטחים במסגרתה ובמחוז המרכז כולו מבוטחים למעלה מחצי מיליון חברים. "נתונים כאלה מחמיאים מחד גיסא ומובילים לאחריות גדולה מאידך גיסא, ומכבי עומדת בכך בהצלחה ומספקת למבוטחיה שירותים רפואיים מהשורה הראשונה", אמר.

הרב פירר בירך את מר אליהו עובדיה לרגל מינויו לתפקיד מנהל מרחב בני ברק במכבי, וציין כי ישמח לסייע ככל שיוכל לרווחת מבוטחי מכבי וכלל תושבי העיר. עוד ציין כי צוות משרדו מסייע רבות למבוטחי מכבי, באמצעות מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר וצוות המרכזים הרפואיים של מכבי ברחבי העיר.

בתום הפגישה ציינה ראשת המחוז, הגב' דבורה חסיד, כי "זו זכות עבורנו שהרב פירר מחזק את העשייה של מכבי למען בריאות הציבור ואף יסייע לנו בכך. אנו מאמינים כי פתיחת המרכז הרפואי הגדול שייפתח בבני ברק לטובת מבוטחי מכבי יהווה בשורה של ממש ושינוי בכל הקשור לבריאות תושבי העיר אנו מתייחסים בכבוד רב להמלצותיו מצילות החיים של הרב פירר"
מכבי שירותי בריאות היא קופת החולים הגדולה והמובילה בבני ברק, כאשר כל תושב שני בעיר מבוטח במכבי שירותי בריאות. למעלה ממחצית מתושבי העיר – יותר מ-85 אלף נפש, מבוטחים במכבי שירותי בריאות.

למכבי שירותי בריאות קשר הדוק עם רבני העיר בני ברק שליט"א וארגוני החסד הפועלים בעיר, בהם גם הסכמים עם ארגון 'עזר מציון' המאפשר למבוטחי מכבי לקבל שירותי רפואה דחופה במוקד החירום, כאשר מבוטחי מכבי יכולים לקבל שירות רפואה דחופה במוקד 'טרם' בהתאם להסכם שנחתם עמם. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה שנחתם עם המרכז הרפואי 'מעיני הישועה', מבוטחי מכבי הזקוקים לכך לקבל שירותים במכונים החדישים שב'מעיני הישועה' ולחסוך את הצורך להיטלטל למכונים בערים אחרות.

למכבי שירותי בריאות יש כיום פריסה נרחבת של עשרות מרכזים רפואיים, מהם שני מרכזים רפואיים גדולים ברחוב רבי עקיבא וברחוב כהנמן בהם קיימים גם מרפאות של 'מכבי דנט', ארבעה בתי רופאים עם עשרות רופאים שבכל אחד מהם יש גם מעבדה, ולא פחות מ-150 מרפאות של רופאים מומחים הפזורים בכל רחבי העיר. בימים אלו אף מצטרפות רופאות נשים נוספות לעיר ונפתחו שירותי שחיה טיפולית וטיפולים רגשיים.







מכבי פירר ביקור ארוח מחוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד